au
door audi2006 Nov 19, 2007 om 11:11
Geldzaken & recht

TNT schadevergoeding?

Ik heb 6 maanden geleden een pakket opgestuurd naar belgie. Deze is nooit aangekomen bij de klant. Het pakket was automatisch verzekerd omdat het naar het buitenland gaat. Uiteraard werd er een onderzoek ingesteld, waarop ik ruim 5 maanden heb moeten wachten, die niets opleverde. Nu heb ik paar dagen terug een schadeformulier ontvangen waarin ik kon invullen wat het pakket waard was etc etc. Ook werd er gevraagd om een originele bon van aankoop van de jukebox. Ik had deze zelf bij neckermann gekocht, en de bon meegezonden bij de jukebox, omdat de klant hierom vroeg i.v.m. de garantie die er nog op zat. Nu heb ik van een medewerker van TNT te horen gekregen dat ik geen vergoeding krijg omdat ik geen bon heb. Wel had ik duidelijk aangegeven dat ik het geld gestort heb gekregen van de klant uit belgie op mijn rekening, zodat ze konden zien hoeveel het pakket waard was.


Wat nu te doen? Waar heb ik recht op?

449 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Nov 19, 2007 om 11:26
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Probeer eerst eens via de klantenservice van Neckermann te kijken of je een kopie van de aankoopnota kunt krijgen.


Mvgr - B

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 19, 2007 om 11:54
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

U had dus kennelijk de waarde niet vooraf aangegeven. Dan dus maar een kopie van de bon opvragen. Is dit wel een consumentenvraag want u heeft het over uw klant?

ma
door markshare - Nov 19, 2007 om 14:07
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik had wel een bon, maar kreeg eveneens geen vergoeding van TNT.


 

br
door braider - Nov 19, 2007 om 14:20
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

zit zelf al vanaf 2005 te wachten op antwoord,schade 500 € zogenaamd afgegeven met bon,valse hantekening,en wat verplicht is naam in blokletters,staat er ook niet bij.Ze doen net of ze gek zijn,ik heb de orginale papieren,maar ze reageren niet eens,fijne TNT  ze moeten eens minder aan reclame uitgeven,dan kunnen ze beter hun fouten toegeven en gewoon uitbetalen,bij deze soort van fouten. 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 19, 2007 om 15:44
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

formeel per aangetekend schrijven in gebreke stelen en vorderen. € 500,00 is de moeite waard om een incassobureau in te schakelen en mijn collegae verwijzen dan vaak naar nedincasso = no cure no pay.


 


www.nedincasso.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer