zi
door zijderveld Dec 2, 2013 om 21:09
Geldzaken & recht

Toch verzendkosten terwijl boven de 20 piek

Zojuist voor onze jarige zoon een cadeaubon bestelt van 50 piek (we kunnen helaas niet naar zijn verjaardag, wonen in het buitenland en dan kun je niet altijd alle verjaardagen bijwonen). Niet digitaal maar gewoon per post want vanaf 20 piek gratis bezorgd. Moest ik toch 1,99 betalen, gebeld met Bol en schijnbaar staat er ergens bij de voorwaarden als je verder klikt dat dit niet voor cadeaubonnen geldt. Maar waarom deze korting van verzendkosten ook nog in de bestelling vermelden, terwijl je al aangeklikt hebt dat je een cadeaubon wilt bestellen (om dan weliswaar weer verderop ergens die voorwaarden te vermelden). Voel me toch een beetje opgelicht.

591 6 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Dec 2, 2013 om 21:37
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Is 1,99 euro nu zoveel om je druk over te maken?

emcede
door emcede - Dec 2, 2013 om 22:05
960 Antwoorden / 4 Vragen

Het staat toch echt duidelijk op de site onde 'Bestellen en levering' / 'Verzendkosten'. Dus hoezo voel je je opgelicht? Het is misschien niet zoals je had verwacht maar dat ligt niet aan Bol.com.

Daarnaast vind ik het vrij logisch dat je betaalt voor fysieke bezorging van iets dat je ook met een digitale versie kunt regelen.

Kwestie van jammer maar helaas, maar niet van oplichting!

valerius-2
door valerius-2 - Dec 2, 2013 om 23:37
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Op gelicht is een woord, u kan beter spreken niet goed voor gelicht.

di
door digioma - Dec 3, 2013 om 10:04
646 Antwoorden / 29 Vragen

Wanneer het in de voorwaarden is te vinden dan is dit geen oplichting. Overigens een bedragje om geen topic over te openen.
Voor de heer V: 3 foutjes in één regel...

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2013 om 10:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo zijderveld,

..... Voel me toch een beetje opgelicht......
'Opgelicht' wordt de laatste tijd wel erg vaak TEN ONRECHTE gebruikt!

Kwestie van goed lezen.

1. Het staat in de Voorwaarden:
alle bestellingen van € 20,- of meer versturen we gratis.
Aankopen bij verkopers, tweedehands en digitale artikelen, cadeaubonnen, cadeaupapier en bol.com fotoservice tellen niet mee bij het bestelbedrag.
2. Het is ook logisch; als er met een cadeaubon iets gekocht wordt (boven de € 20) moeten ze (weer) verzendkosten voor hun rekening nemen.

Met vr.gr.

de eelco
door de eelco - Dec 3, 2013 om 11:26
607 Antwoorden / 92 Vragen

ja het is lekker makkelijk roepen dat u opgelicht bent maar eerst goed lezen dat doet doorgaans wonderen..