dr
door dryad Mar 29, 2004 om 20:06
Geldzaken & recht

TPG Post

Ik stuur regelmatig pakketten naar Zuid-Afrika (mijn ouders wonen er) Sinds afgelopen november gaat het helaas telkens mis met hoe lang het pakket erover doet er aan te komen. In november duurde het 4 weken voor het pakket aankwam, in december (verzonden op 28 november) duurde het ruim 6 weken voor het pakket aankwam. De latste pakket deed er bijna 3 weken over. Dit alles terwijl ik wel voor Priority Sevice (volgens de gegevens van TPG 8 a 10 werkdagen) betaalde. Ik heb inmiddels al 2 keer een klacht ingediend, maar alleen op de laatste brief werd er gereageerd. Daarin werd vermeld dat ze een onderzoek heeft ingesteld en dat het wel 2 a 3 maanden kunnen duren voor ze een antwoord heeft. Mijn vraag is nu, wat kan ik nog meer doen? Ik vind het bealchelijk dat ik voor een service betaald waaraan niet voldoet wordt en nogeens zeker 3 manden moeten wachten voor ik er antwoord op heeft!

441 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

se
door seamion - May 21, 2004 om 20:16
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Probeer de site van OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) eens, www.opta.nl. Deze website biedt u onder andere het volgende:


  • thema’s
  • aanbieders
  • consumenteninformatie over:
    - folders
    - meest gestelde vragen
    - klachten behandeling
    - nummers en registraties
  • actuele informatie
  • bibliotheek

Succes !

to
door toepie - Mar 10, 2005 om 11:54
10 Antwoorden / 6 Vragen
0

 


dyard


probeer  het volgende pakket eens in te pakken met een lap erom heen en daar schrijf je het adres enz op


mijn zus heeft ook altijd pakketten opgestuurt naar Indonesie


en het is altijd goed aangekomen


zonder dat ze het open hadden gemaakt


wel deed ze het vast naaien inplats met plakband


misschien  een goede tip voor het volgende pakket


veel suc6 ermee


 


 


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Op
Opgezwolle - Jul 4, 2024 om 23:49
Geldzaken & recht

Verhuurder komt na sleuteloverdracht pas met gebreken

Verhuurder en ik hebben samen een ronde gemaakt door het appartement of alles oke was voor sleuteloverdracht door einde huurperiode. Hier heeft hij alleen aangegeven dat de plinten vastgezet moesten worden. Verder geen op of aanmerkingen gehoord.  Na onze check al de sleutels ingeleverd en achteraf komt die met een waslijst aan punten die gerenoveerd/hersteld moeten worden op mijn kosten. Zoals d ... Lees meer

ma
mauriceW73 - Jul 8, 2024 om 11:45
Huishouden & energie

Wat is de beste plaats voor een rookmelder en hoeveel per verdieping?

Is het aan te raden om op elke slaapkamer of vertrek een rookmelder te monteren en wat is de beste plaats aan het plafond?? Bij de deur ? In het midden?? Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer