ne
door neuhuys Jan 9, 2013 om 12:34
Geldzaken & recht

Uitbetaling CAK Wtcg 2011

In october ontving ik een beschikking dat ik de tegemoetkoming zou ontvangen.Eind december zou het bedrag uitbetaald worden.
Vandaag woensdag 9 januari nog niets ontvangen. Ik heb gebeld en kreeg (overigens een allerliefste jonge vrouw) een kletsverhaal dat alles betaald is in december maar dat de bank het geld achterhoudt.Het systeem zou al die uitbetalingen niet in een keer kunnen verwerken.Onzin natuurlijk want alle uitkeringen zoals AOW,kinderbijslag etc. worden gewoon op een vaste dag betaald.Hebben meer mensen nog niets ontvangen ? Bedankt voor eventuele suggesties !.

1200 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 9, 2013 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo neuhuys,

Wanneer wordt de algemene tegemoetkoming uitbetaald?

De algemene tegemoetkoming betalen wij jaarlijks achteraf in één keer uit. De uitbetaling van de algemene tegemoetkoming Wtcg 2011 start vanaf eind december 2012.

Nog even geduld dus.

Met vr.gr.

zw
door zwaardvis - Jan 9, 2013 om 12:43
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Wel ontvangen. Vlak voor oud/nieuw. Ik neem aan dat het rekeningnr wel juist was opgegeven?

ne
door neuhuys - Jan 9, 2013 om 12:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jullie reactie.Ja,het nummer klopt.
Ik zie ook op de site dat eind december begonnen wordt met betalen maar in de brief staat met dikke letters "U ontvangt eind december 2012 E ...,- op uw rekeining.
Nou ja, CAK............

tijger1
door tijger1 - Jan 9, 2013 om 13:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U vraagt een suggestie. Nog even geduld hebben dus.

edrick3
door edrick3 - Jan 9, 2013 om 13:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 9 jan 2013, 13:01]U vraagt een suggestie. Nog even geduld hebben dus.

OT
Echo: ...Nog even geduld dus....

sa
door saturnus - Jan 9, 2013 om 15:16
72 Antwoorden / 12 Vragen

Vreemd, ik had mijn geld al voor de kerst keurig op mijn rekening, terwijl ik het pas eind december verwachtte.

fi
door fisbel - Jan 9, 2013 om 21:18
851 Antwoorden / 3 Vragen

Vandaag werd het CAK vanwge de uitkering algemene tegemoetkoming 2011 zo'n beetje platgebeld. Het uitbetalen is eind december gestart. Uitbetalingen worden per periode uitbetaald. Als december de uitbetaling niet heeft plaatsgebonden wordt de volgende bundeling van uitbetalingen circa 20 januari. Waarschijnlijk zult u nog even geduld moeten hebben.

ne
door neuhuys - Jan 9, 2013 om 21:32
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor alle antwoorden! Als inderdaad de uitbetaling zo gespreid is,schiet het CAK zeer tekort in duidelijkheid en eerlijke voorlichting.Dat zou je niet moeten accepteren van een overheidsinstantie.
Fijn voor de mensen die al wel geld ontvingen;ik zal geduld moeten hebben.