hj
door hjarts_1 Apr 17, 2004 om 20:02
Geldzaken & recht

Upc

is men verplicht om te kosten van 0.84 te betalen aangezien ik per acceptgiro betaald in plaats van automatisch

371 2 Rapporteer

tetter
door tetter - Apr 20, 2004 om 15:23
174 Antwoorden / 14 Vragen

Ja, dit staat vermeld in de voorwaarden. U heeft onlangs een brief gekregen waarbij u de keuze kunt maken:

of automatische afschrijving
of per acceptgiro.

Dit laatste kost bij UPC 0.84 euro. Helaas.
Het alternatief is automatische afschrijving, maar zelf durf ik (bij UPC) hier ook niet aan.

pilot267
door pilot267 - Oct 15, 2004 om 09:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

UPC (chello internet abbonnement)heeft het liefst automatische betaling.Echter kreeg ik geen factuur.Na veel gevraag van mij om een factuur ( en het liefst 1 factuur voor het hele jaar tegelijkertijd) krijg ik nu elke maand een factuur die € 0,99- hoger is vanwege de factuur en de bijbehorende acceptgiro. Het schijnt niet anders te kunnen. Maar als je dan net zoals ik die acceptgiro electronisch betaald met mijn eigen internetaccount van de bank, zijn die kosten van de acceptgiro en factuur dan nog wel terecht?Immers de acceptgiro hoeft niet verwerkt te worden door hem via tpg te versturen.Bn benieuwd hoe upc reageert als ik het bedrag van de factuur met  € 0,99- verminder