luchtkwaliteit
door luchtkwaliteit Jan 31, 2015 om 09:52
Geldzaken & recht

UWV registreert alle klantvragen gekoppeld aan BSN nummer

Wanneer je een algemene vraag hebt zal het UWV al snel vragen naar je BSN nummer ook al is dat niet altijd nodig. Immers de gegevens van de klant zijn bij alle vragen niet noodzakelijk maar kunnen soms wel helpen voor het zoeken naar de juiste vraag. Om welke uitkering gaat het? Maar wat vinden we er van dat elke vraag die je hebt bij het UWV geregistreerd wordt en opgeslagen wordt onder uw BSN nummer? Het wordt opgeslagen in het k3cr systeem. Verder is het zo dat wanneer de klantadviseur jouw in de wacht zet jouw als klant kan blijven horen op de headset. De klantadviseur moet de klant blijven volgen.......Wat vinden we hier van?

1109 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ge
door gerboe - Jan 31, 2015 om 10:20
806 Antwoorden / 0 Vragen
0

Allebei uitstekend! Prima geregeld bij het UWV.

wi
door wilhelmina59 - Jan 31, 2015 om 10:36
519 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon alle communicatie schriftelijk laten verlopen. Staat alles zwart op wit en is er geen discussie nodig.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 31, 2015 om 14:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

In tijd van zoveel oplichtingen en fraude lijkt mij dit volkomen juist.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2015 om 16:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Wat "we" hiervan vinden?

ge
door gerboe - Jan 31, 2015 om 16:45
806 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben op 27 april jarig (echt waar) en mag dus in koninklijk meervoud reageren: we ;) vinden dat vastleggen een prima gang van zaken want dat gebeurt alleen maar vanwege accuraat reageren op vragen. Zodat een klant niet steeds weer zijn/haar verhaal hoeft uit te leggen. Of dat een UWV medewerker kan zien of een toegezegde terugbelactie al is uitgevoerd.

Het UWV zegt er bijvoorbeeld over: Alle gesprekken worden door de klantadviseur in het registratiesysteem vastgelegd, zodat bijeen volgend contact te zien is dat al eerder is gebeld en waarover dat gesprek toen ging.De klantadviseurs beschikken ook over actuele informatie, bijvoorbeeld over problemen bij een bepaald kantoor of over problemen met de website van het UWV. Hierop kunnen zij dan direct inspelen.

tijger1
door tijger1 - Jan 31, 2015 om 16:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Moeten "we" dan hier iets van vinden? Niets mis mee toch?

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2015 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Deze "we" vindt overigens dat dat zo uitstekend geregeld is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer