ja
door jannes aalders Dec 11, 2012 om 12:40
Geldzaken & recht

Vervallen Powerpoints

Ik heb van Total te horen gekregen dat, mdat ik mjn powerpointpas te lang niet gebruikt heb (2 jaar) ik al mijn punten kwijt ben. Dit zouden er wel eens 12000 kunnen zijn geweest. Die heb ik in de 9 jaar daarvoor bij elkaar gespaard.
Dit staat wel in de algemne voorwaarden, maar kan dat zo maar?Ik voel me behoorlijk gedupeerd.

1253 4 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Dec 11, 2012 om 13:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Als het in de voorwaarden staat kan dat inderdaad en niet "zomaar" maar omdat dat de regelgeving is.
Je had de voorwaarden dus moeten lezen voordat het te laat is. Dit klijkt mij geen consumentenprobleem maar pech door eigen toedoen. Gevoelens zijn te verwerken en niet als probleem presenteren hier.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 11, 2012 om 13:58
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja daar had u rekening mee moeten houden, zo zit de zakewereld nu een maal uit. Vooral die grote bedrijven.De voorwaarden unnen ook in u voordeel uitvallen, deze in elk geval niet.

edrick3
door edrick3 - Dec 11, 2012 om 15:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jannes aalders,

Je geeft zelf het antwoord al:
.....Dit staat wel in de algemene voorwaarden, maar kan dat zo maar?Ik voel me behoorlijk gedupeerd.......

Je wordt geacht de algemene voorwaarden gelezen te hebben:
Verzilveren
Met een minimum van 2.500 Power Points kunnen deze worden verzilverd op een deelnemend verkooppunt of middels de website. Uitbetaling vindt plaats op een Nederlandse rekening tegen € 0,003 per Power Point. Uitbetaling vindt plaats binnen 14 dagen.
Geldigheid van de gespaarde Power Points
Indien u gedurende twaalf maanden geen transacties doet met de electronische Power Points spaarpas vervalt het hierop geregistreerde spaartegoed. Indien u gedurende 2 jaar geen transacties doet met de electronische Power Points spaarpas wordt deze geblokkeerd.

Je had dus zelf iets attenter moeten zijn. Jammer van die ca € 36

Met vr.gr.

tr
door trappist - Dec 11, 2012 om 16:47
240 Antwoorden / 0 Vragen

powerpoints stuurt een waarschuwing per mail als de kaart te lang niet wordt gebruikt, mogelijk bent u intussen van provider veranderd en hebt u die gemist, pech dus.