Vodafone en Ziggo
Beste,
Onlangs heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. De reden hiervan was dat mijn huidige contract bij een andere provider toch afliep en dat de combinatie met Ziggo wel interessant voor mij was. Nu heb ik telefonisch contact gehad met Vodafone en daar werd mij verteld dat mijn huidige abonnement bij Ziggo voldeed aan de eisen om aanspraak te kunnen maken op de extra's zoals een gratis zenderpakket.Ik heb dit toen expliciet gevraagd.
Omdat er problemen waren met het activeren van de simkaart heb ik contact gehad met de klanten service van Vodafone. Ik heb daar gelijk nagevraagd wanneer ik kon kiezen welk extra zenderpakket ik wilde hebben, volgens hen zou dit dezelfde maand nog gebeuren.
Ik kon op Mijnziggo nog steeds niet kon kiezen voor dit extra zenderpakket, dus heb ik contact gehad met de klaten service van Ziggo. Daar werd mij verteld dat mijn abonnement NIET voldeed en dat ik dus geen extra zenderpakket krijg. Bij Ziggo gaven ze mij het advies om contact op te nemen met Vodafone en dat ik dan mijn contract kon laten opzeggen wegens foutive voorlichting.
Aangezien het tot 2x toe telefonisch was toegezegd door Vodafone, lijkt mij dit lastig te bewijzen. Ik heb niets op papier staan. Hebben jullie tips wat ik zou kunnen/moeten doen?
Misschien nog eens via dit formulier contact opnemen, u wordt dan teruggebeld en kan rustig uw verhaal doen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
u zou eens kunnen kijken bij Veel gestelde vragen onder Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra’s of uw abonnementen voldoen voor dat extra zenderpakket.
https://www.ziggo.nl/vodafone/meervoorjou/
Ik weet het maar achteraf is makkelijk praten. Waarom telefonisch vragen als de voorwaarden voor gratis extras duidelijk op de site van Vodafone en Ziggo vermeld staan? Voorkom je het welles nietes verhaal wat er telefonisch gezegd zou zijn en wie er gelijk heeft. De voorwaarden op de site zijn juist en wat er telefonisch afgesproken wordt moet schriftelijk of per mail bevestigd zijn wil je zekerheid hebben.
U heeft een probleem met Vodafone en doet navraag bij Ziggo?
Dat zijn m.i.nog steeds verschillende bedrijven en uw probleem zal dus echt door Vodafone opgelost moeten worden.
'Handig' dat men bij Ziggo probeert uw overeenklomst bij Vodafone te doen ontbinden.
Het lijkt er bovendien op dat men bij Ziggo volstrekt ten onrechte meldt dat uw overeenkomst/abonnement niet zou voldoen om een extra zenderpakket te hebben. Dat lijkt mij meer op foiute / valselijke voorlichting om klanten te behouden.
Nee hoor ze zijn samen gegaan en als je bij ziggo alles in 1 hebt dan krijg je van vodafone extra's erbij.
Nogmaals: zij werken samen m.b.t. het vaste en mobile nrt. Lees de informatie via de link die ik gaf nog eend goed. Zo stsat het nu op inet.
@GERRITALTENA,
Herstel, ik zie nu dit: https://www.vodafone.nl/ziggo/ maar ik laat het antwoord staan omdat men wel samenwerkt maar het toch nog twee bedrijven zijn.
De samenwerking betreft tot op heden alleen samenwerking tussen mobiel en vast (telefoon)netwerk.
Opvallend blijft dat men aangeeft het abonnement bij Vodafone te doen annuleren wegens foutieve info.
Heb je die andere extra's dan wel gekregen?
Voor de extras heb je bij Ziggo tv en vast internet nodig.
Wat je moet doen is er voor zorgen dat je aan de eisen voldoet.
Bij Vodafone. Daar gaat het over. Nieuw abonnement bij Vodafone en niet bij Ziggo.
@gerrit, wat panter schrijft is correct.
@gerrit. U snapt er niets van.
Hallo Mseb ,
Non-stop gratis extra’s
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!
Hallo MSEB,
Wat ontzettend vervelend dat je de dupe bent geworden van dit touwtrekkerij. Laten we samen eens kijken of we hier uit kunnen komen.
Kan je mij via een mail naar het volgende adres webcaresupport@vodafoneziggo.com het volgende kunnen beantwoorden?
Wat is je Ziggo klantnummer?
Welk abonnement heb je bij vodafone afgesloten?
En voor welk 06 nummer heb je dit afgesloten?
Vermeld in je mail ook even deze link: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/vodafone-en-ziggo Zodat we het topic makkelijk kunnen vinden.
Met deze gegevens ga ik kijken of ik een antwoord kan vinden op je vraag? Heb ik recht op de gratis extra's en zo niet wat zijn mijn mogelijkheden.
Alvast bedankt.
Alex van Ziggo
Gewoon een schotel plaatsen, liefst met zowel 28.5 O ( veel Britse zenders) als 19,2 O ( m.n. de Duitse zenders). Betere kwaliteit +VEEL meer programma's en.. gratis.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer