di
door dini May 31, 2006 om 15:32
Geldzaken & recht

Voorzieningen

waar  kan  ik  in  hoger  beroep  gaan  voor  voorzieningen   eerst  werd  mij  alles  toegezegt  alles  was  rond   en  nu  moest  ik  van  de  gemeente  eerst bij  een  arbo arts  weer  laten  keuren   kan  haast  geen  trap  meer  lopen  laat  staan  fietsen   door  dat  mijn  rug  en  mijn  benen  niet  meer  willen   zo  als  ik  zou  willen   ben  66  jaar   en  nu  zegt  die  arbo  arts  je  moet  maar  lopen  en  fietsen   je  bent  nog  veels  te  jong  voor  de  schootmobiel  nou  wil  ik  in  hoger  beroep  gaan  hoe  kan  ik  dat  doen  graag antwoord

557 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2006 om 16:18
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Uw Gemeente moet u excat kunnen aangeven hoe de beroeps en/of bezwaarprocedure is. Let op dat u geen begrippen door elkaar haalt. Een arbo arts is iemand die binnen arbeidsongeschiktheidswetgeving/arbeidsomstadighedenwetgeving adviseert . U heeft neem ik aan te maken gehad met een keuringsarts betreffende de gevraagde voorziening die op zich niets met arbeid te maken heeft.

annaknoop
door annaknoop - May 31, 2006 om 16:23
22 Antwoorden / 2 Vragen

sorrie voor de paar schrijffouten ''anna''

annaknoop
door annaknoop - May 31, 2006 om 17:17
22 Antwoorden / 2 Vragen

als je bij de gemeente iets aanvraadg en je krijgt een afweizing danmoeten er papieren inzitten waar je in hoger beroep kunt gaan en hoe je dat moet doen. ikzelf heb ook aanpassingen maar ik heb niets met een arboarts te maken ?? haalt u twee dingen door mekaar,bent u ook voor een herkeuring geweest ?? ''anna''

di
door dini - May 31, 2006 om 17:27
3 Antwoorden / 15 Vragen

nee  dit  is  een  dorp en  de  gemeente  beslist daar  ik  nog  de  was  doe  bij  die  persoon  ben  ik al  18 jaar   en  de  was  draai  ik  bij  mij  zelf  thuis  die  man  is  hulp  behoeftig  en  al  80  jaar   en  daar  krijg  ik  geld  voor  van  thuis zorg   maar  lichamelijk werk  doe  ik  bijna  niet  maar  dan  heb  ik  ook  echt  4 was manden  in  de  week  eigen  stroom  water  electra en  droger   ed  door  dat  bij  die  man  thuis  zorg  komt   heb  ik  heel  veel  was  dat  gaat  dan  nog allemaal  op  mijn kosten ik  verdien  300 euro   ga  er  eens  per  week  heen met  mijn  man dus  dat  vinden  ze  dan  dat  je  wel  kunt  lopen  fietsen  traplopen  die  arts  is  puur  voor  de  gemeente  hij  kan  mijn  lichaam niet  voelen vandaar  ik  in  hoger  beroep  wil  gaan

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2006 om 17:34
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Hallo Dini, deze vraag was al eerder door u aan de orde gesteld. U zult toch echt bezwaar moeten maken bij de Gemeente waaronder uw dorp valt. Diegene die u heeft gekeurd dient u de informatie te kunnen geven over de procedure. Diegene die u heef laten uitnodigen voor de keuring ook. De gemeente dus.

di
door dini - Jun 1, 2006 om 11:10
3 Antwoorden / 15 Vragen

nee dit  was   de arts  in  op  dracht  van  de gemeente