jo
door joey1967 May 25, 2016 om 08:36
Geldzaken & recht

Vraag stellen

Ik zit in Oekraïne ik ben bestolen ik heb de abnamro gebeld om mijn zoon geld van me rekening af te halen en naar mijn via western union over te maken de ambassade doet helemaal niks ik zit zonder iets nu

3079 6 Rapporteer

ja
door jackyh - May 25, 2016 om 09:16
953 Antwoorden / 4 Vragen

Mooi, het zal dus wel goed komen nu uw zoon de zaak in handen heeft. Wat had de Ambassade volgens u moeten doen.

aurora1
door aurora1 - May 25, 2016 om 12:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan wordt het toch geregeld? Waarom plaatst u deze melding hier of heeft u ook een vraag?
Een ambassade leent geen geld, betaalt geen hotel etc., wat een ambassade al dan niet doet als men bestolen is kunt u hier lezen (op de rode regel klikken), dat een ambassade niets doet klopt dus niet : http://oekraine.nlambassade.org/shared/burgerzaken/noodgevallen-in-het-buitenland/bestolen-in-het-buitenland.html

me
door mein33 - May 25, 2016 om 15:32
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@joey1967,

U heeft er aan gedacht om, vanuit Oekraïne na daar te zijn bestolen en speciaal voor dit voorval, een account op VARA-Kassa te openen om dit voorval hier mee te delen.
U heeft de ABN-AMRO gebeld om uw zoon toegang te geven tot uw bankrekening, aan dat verzoek zal de bank toch zeer zeker niet voldoen, of uw zoon moet gemagtigde zijn op uw rekening, anders zal uw zoon het e.e.a. echt via zijn eigen rekening moeten regelen.
Dat de ambassade ook al "niks" voor u doet komt ook al heel erg vreemd over.

Al met al lijkt dit geen serieus topic. ;-((

Gerry1969
door Gerry1969 - May 25, 2016 om 16:51
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Terecht dat de ambassade niets doet, zij zijn geen politiebureau. U bent bestolen, dat lost u op met  A uw bank, B de politie en C uw zoon.

Diewilik

Al
door Alyssa viënna - Sep 20, 2016 om 14:24
1 Antwoorden / Vragen

Hallo wat moet ik doen kreeg gisteren  een  telefoontje  van lindorff of ik even een rekening  van 2006 wilde betalen van 120 euro bestelling  bij wehkamp nog nooit  wat besteld nooit wat gehoord  sinds gisteren dan. Het bedrag was 32 euro maar of ik ook even de rente over 10 jaar wilde betalen ik zei nee toen zei hij de helft is ook goed dan laten we rest zitten ik ga niet iets betalen wat ik nooit hebt besteld wat moet ik doen gr annelies

tijger1
door tijger1 Sep 20, 2016 om 14:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is niet gepast uw vraag in een ander topic te zetten, maar als u over die vordering nooit iets gehoord hebt, is hij allang verjaard.

U hoeft verder niets te doen.

Al
door Alyssa viënna Sep 20, 2016 om 14:53
1 Antwoorden / Vragen

Sorry maar dat wist ik niet anders had ik het niet hier gedaan maar nog even ik zei tegen hem dat het was verjaard hij zei nee dus ik weet het niet meer bedankt voor je antwoord  maar hoe weet ik zeker dat het is verjaard

marita5
door marita5 Sep 20, 2016 om 17:57
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Alyssa Vienna , Ten eerste u heeft nooit iets besteld , nooit geen aanmaningen gehad dan is dit verjaard nergens op reageren lees hier klik op de rode regel http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=61de link werkt niet word omgezet naar https ( fout van deze site ) verwijder bovenin de url de s en u kunt de link lezen .

we
door wehkamp_webcare Sep 23, 2016 om 20:46
83 Antwoorden / 0 Vragen

Goede avond,
Graag kijk ik even met je mee wat de actuele situatie is van deze vordering. Ik ontvang graag je klantnummer of postcode en huisnummer in een e-mail, die mag je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

newmikey
door newmikey Sep 23, 2016 om 20:54
830 Antwoorden / 0 Vragen

Hanes even op met jullie off-topic gezeur. Open je eigen topic!

hansje klein
door hansje klein - Sep 20, 2016 om 14:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

....maar niet lang meer. Bedankt voor de mededeling en sterkte!