he
door henkpeters1959 Oct 22, 2013 om 13:46
Geldzaken & recht

Vriendenloterij

hoe kom ik af van de ongewenste nep post van de vriendenloterij ???
kras je rijk om weer een lot te kopen?
een geld verslindende aktie, waar het milieu de dupe van is

10845 13 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 22, 2013 om 13:49
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Gewoon, ongeopend ongelezen heel erg zorgvuldig bewaren in het grote grijze archief, buiten op de stoeprand. Als het geadresseerd is ": aan de bewoner van" doe je er helemaal niets aan, is het geadresseerde post kun je je adres laten schrappen of gezellig samen met 9,5 kilo oude kranten retour de Vrienden sturen, ongefrankeerd natuurlijk.

edrick3
door edrick3 - Oct 22, 2013 om 13:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo henkpeters1959,

Is de post aan jou gericht? Zoals bij alle ongewenste post kan je dit aangeven bij www.postfilter.nl. Hou er rekening mee dat het kan gebeuren dat er nog een brief voor je klaarligt in de tussentijd dat jij je hebt aangemeld bij het postfilter. Het kan dus gebeuren dat je alsnog 1 brief ontvangt.

Suc6

xi
door xilefsim - Oct 22, 2013 om 20:08
111 Antwoorden / 1 Vragen

Heb in korte tijd (minder dan 2 weken) 2 geadresseerde en een ongeadresseerde reclame via de postbode ontvangen. Postfilter helpt dan maar gedeeltelijk en het is ergens te gek voor woorden dat je je ergens moet registreren omdat een ander geen maat weet te houden. Aan een mailing zullen weinig mensen zich storen maar 3 reclameuitingen is teveel van het goede. Plus nog een mailing van de Bankgiroloterij op naam in dezelfde periode.

vriendenloterij
door vriendenloterij - Oct 23, 2013 om 09:43
7 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Henk,

Je kunt dit inderdaad aangeven via www.postfilter.nl, maar je kunt het ook op onze eigen website in orde maken: http://bit.ly/15MRpU7
Zoals edrick3 al aangaf, willen we je dan wel vragen rekening te houden met een overgangsperiode. Omdat we onze post voordrukken, kunnen er al enkele poststukken klaarliggen voor verzending.
We hopen je hiermee van dienst te zijn.

Webcareteam VriendenLoterij

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2013 om 09:53
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Webcare team,

De niet geadresseerde reclame wordt bedoeld, en die mogen jullie per direct stoppen wat mij (en vele anderen) betreft.

me
door meta - Oct 23, 2013 om 12:17
28 Antwoorden / 23 Vragen

Telefoonnummer opzoeken en bellen. Zo ben ik van de ongewenste post van de postcodeloterij afgekomen. Het telefoontje hielp dus.

fe
door feelfree3 - Oct 23, 2013 om 12:34
7 Antwoorden / 2 Vragen

Omdat ik nog steeds veel post krijg van de vorige bewoners heb ik etiketten gemaakt "RETOUR AFZENDER, niet bekend op dit adres" en één "RETOUR FZENDER, s.v.p. uit het adressenbestand verwijderen".
Het werkt bij ons prima.

simon55
door simon55 - Oct 23, 2013 om 12:51
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Simpel naar t postbus adres van de postcodeloterij sturen dan moeten zei de portokosten betalen

ma
door manwijf - Nov 1, 2013 om 09:36
574 Antwoorden / 1 Vragen

Dacht ook even, dat ik eindelijk verlost was van de postcodeloterij / bank-giroloterij, maar ze zijn vrolijk opnieuw begonnen met zowel bellen als post sturen. Onbegrijpelijk! Al diverse keren doorgegeven dat ik niet meer gebeld wil worden en sowieso alles retour Van Eeghenstraat 70 Amsterdam gestuurd. Ze blijken wel erg hardleers.

simon55
door simon55 - Nov 1, 2013 om 15:59
1556 Antwoorden / 5 Vragen

manwijf onder postbus nummer sturen ik ook gedaan en t probleem opgelost

ma
door manwijf - Nov 1, 2013 om 16:48
574 Antwoorden / 1 Vragen

@simon55
De vraag is alleen voor hoelang. Ze gooien uw n.a.w. gegevens echt niet weg. Ze wachten gewoon een jaartje of wat en dan begint het circus weer opnieuw.
Ik kan het postbusnummer in ieder geval wel proberen.

simon55
door simon55 - Nov 1, 2013 om 16:56
1556 Antwoorden / 5 Vragen

nee manwijf ik heb t vier jaar geleden gedaan nooit meer iets van vernonmen

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 1, 2013 om 17:43
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Helaas is er maar 1 echte oplossing die zelfs bij de nog slechtere aanbieders helpt...

Geadresseerde Overleden!

En dan krijg ik het nooit meer tenzij het nog onderweg was... dus na 1 week rust...

Hier rust in vrede... maar jezelf dood verklaren is vaak de oplossing.
Verhuist en adres onbekend werkte helaas niet en daarom moest ik wel.