mi
door misschantal Nov 19, 2012 om 12:03
Geldzaken & recht

Vrijwillige bewindvoering

Ik zit een jaar in de vrijwillige bewindvoering, tot nu toe maken ze alleen maar fouten, betalen bijvoorbeeld 2x huur in een maand, betalen 3 maanden teveel aan Essent, ik ben 3 maanden afgesloten geweest bij UPC, want die betaalden ze niet. Ik heb 2 weken van 35 euro per week moeten leven want ik kreeg niet meer, ik moest nog maar even volhouden. Nu willen ze mijn contract van UPC veranderen of opzeggen terwijl ik nee heb gezegd, vorige week kreeg ik een email met bedankt voor het afsluiten van uw nieuw contract en de volgende dag stond de TNT aan de deur met een nieuwe mediabox die ik geweigerd heb. Daarbij heb ik een overlijdensverzekering met mijn kinderen erbij, ze wonen alleen niet thuis, en ze zijn achter mijn rug aan het proberen mijn kinderen van de polis af te halen. Ik heb genoeg inkomsten en als ze hun werk goed doen houd ik zelfs rond de 200 euro per maand over. Ik ben al bezig om naar een andere bewindvoerder te gaan, maar het interesseert ze niet, ze gaan gewoon door met waar ze mee bezig zijn. Ik ben hier letterlijk ziek van geworden en ik wil heel graag weten wat mijn rechten zijn, en of het wettelijk mag waar ze mee bezig zijn.

6316 3 Rapporteer

ui
door uiver - Nov 19, 2012 om 12:17
43 Antwoorden / 0 Vragen

Je zit in vrijwillige bewindvoering. Daar kan je dus uitstappen.

re
door redcheesehead - Feb 12, 2015 om 22:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=uiver schreef op maandag 19 nov 2012, 12:17]Je zit in vrijwillige bewindvoering. Daar kan je dus uitstappen.

Ook al zit je in vrijwillig beschermings bewind kan je er niet zomaar uit stappen
Je zal stevig onderbouwd met bewijzen van slechte bewindvoering aan de kanton rechter
Voor moeten leggen

aurora1
door aurora1 - Feb 13, 2015 om 00:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier en met name de reacties van @zoekster.