te
door terpstra Jan 17, 2009 om 22:25
Geldzaken & recht

Waarom nu pas windos 98 ongeldig.

Eigenlijk heb ik geen vraag. Vaststelling van een feit. In het belasting schijfje van de belastingdienst zit al jaren een logische fout".(vak term.) Niet vervelend voor mensen in loondienst. De belastingdienst heb ik over 2003 en 2004 voor de rechter gedaagd. Dat rechters loonslaven zijn in dienst van de overheid heb ik al ervaren in 1985 na 5 jaar procederen door mijn vrouw. Uitspraak rechters. U heeft in principe gelijk; maar het kost de overheid veel geld. Afgewezen.

Ook ik kreeg te horen dat ik niet inhoudelijk op de zaak mocht ingaan. De belasting inspecteur bepaald en beslist.

Dat zijn ook stagiaires uit Suriname met het Willy Lynch syndroom en gebrekkige scholing. Geen diploma c.q. getuigschrift..!

Uiteraaard heb ik de rechters gevraagd/gezegd dat ze beter naar huis kunnen gaan. Geen antwoord.

 Wel een rode kop van de vrouwelijke griffier. (notulist.)

Graag reactie van mensen die soortgelijke ervaring hebben.

Vr.gr. Henk.

460 10 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 17, 2009 om 22:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Misschien kun je dit beter op het Forum (knop hier links)  zetten/kopieren, daar bereik je meer mensen en dat is te plaats om te discussiëren.

Succes,

pavoordf
door pavoordf - Jan 17, 2009 om 23:53
519 Antwoorden / 73 Vragen

met windhoos 95 is het logische probleem nog groter, maar gelukkig wordt dit volledig gecompenseerd door door de semantiek van Suse Linux versie 11.0 (absoluut geen vakterm). Gelukkig mogen nu ook Turkse en Marokaanse stagiares de was doen. Die hebben nog geen diploma, maar in ieder geval wel een getuigschrift. Wat wil je ook als je een rechter voor een hongerloontje laat werken. Dan valt een rood hoofd (het is immers geen paard) wel mee

edwardus
door edwardus - Jan 18, 2009 om 00:35
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Óf jullie snappen iets dat ik niet snap, óf er wordt hier in raadselen gesproken. Wat heeft dit verhaal met Windows 98 te maken?

stacey
door stacey - Jan 18, 2009 om 11:58
10352 Antwoorden / 12 Vragen

ik denk dat dit de aanleiding was - aangifte windows 98 kan niet meer    gezien het feit dat belasting en windows 98 genoemd worden, maar om eerlijk te zijn snap ik er verder ook geen hout van het hele verhaal hahaha

marcel75
door marcel75 - Jan 18, 2009 om 13:26
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Lijkt mij een verhaal van iemand die meende gelijk te hebben, geen respect voor anderen te hebben, rechtszaak verloren en nu niet tegen zijn verlies kan. Kan er verder ook niets mee.

pavoordf
door pavoordf - Jan 18, 2009 om 13:56
519 Antwoorden / 73 Vragen

:-)

Ik kon er ook niet zoveel mee. Heb ongeveer in dezelfde trant geantwoord als de vraag was gesteld

te
door terpstra - Jan 18, 2009 om 19:33
174 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor de tip Staicy.

Ter info. a.In 1980 hebben van acht en wiegel besloten tweeverdieners waarvan een ambtenaar was de AOW premie niet te verrekenen. T.W. het teveel betaalde niet retour via belasting aanslag.

Dat betekend dat mensen met modaal inkomen 2 maal zo veel premie kunnen betalen aan AOW premie.dan een ceo met 5 ton en meer. De uitkering is gelijk. Met dank aan de kvp.

b. In het schijfje zit een fout. Voert automatisch de arbeidskorting in. Ook als je het niet zelf invoerd.(futters e.a. ) krijg je een naheffing bij de definitieve aanslag van 100 % belasting. Plus rente. Simpel gezegd ; 2200 euro te veel korting opgevoerd. Betalen 2200 euro plus rente.

In 1996 aanvaring met belasting  "inspecteur" sjoertje in Lelystad. Ik heb de naam niet bedacht.

Weigerde mijn universitair aangeleverde info.

Hij de Surinaamse staciaire bepaalde de wet.

Weet u wat mij verbaasd. Dat niemand vragen heeft over het W. Lynch syndroom. Ook wel neger syndroom genoemd.

Vr.gr. Henk

edwardus
door edwardus - Jan 18, 2009 om 20:21
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Die naam kende ik nog niet, hoewel ik een donkerbruin vermoeden had dat je er niks aardigs mee wil zeggen.

Meneer de zogenaamde universitaire wijsneus, jammer dat ze jou niet hebben leren spellen op de lagere school. Misschien moet je ook maar een rechtszaak beginnen om je schoolgeld terug te eisen. Wat een enge racist ben jij zeg.

te
door terpstra - Jan 18, 2009 om 22:53
174 Antwoorden / 5 Vragen

Edwardus, je hebt het inderdaad niet 'willen' begrijpen. Het enige wat ik gedaan heb is enkele van vele feiten weer gegeven.

Met een m.i. eenvoudige vraag.

Daarnaast enige namen die ik niet bedacht heb en in bepaalde literatuur door studie zijn onderbouwd en heel veel zeggend zijn voor het gedrag van mensen.

 Wel informerend provocerend bedoeld.

Weet u eigenlijk wel wat een rassist is?

Kijk in de spiegel!  U leest het woord neger en hangt al in de gordijnen.  U geeft daarmee aan dat u die naam minderwaardig vind.   Daar denk ik anders over.

Trouwens bedankt voor uw compliment.

Groet en inzicht. Een aap is geen chimpansee. Omgekeerd wel.

edwardus
door edwardus - Jan 19, 2009 om 01:03
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dus jij meent dat alle inwoners met Surinaamse afkomst bang en dom zijn door hun slavernij-verleden, dat is naar ik aanneem de strekking van je stelling.

Overigens heb ik getracht het woord rassist voor je in het woordenboek op te zoeken, maar helaas, het komt niet voor. Wel het woord racist, dat is n.l. iemand die de superioriteit van een bepaald ras verkondigt.

Het woord compliment is hier niet op zijn plaats, daar is geen sprake van.