ro
door rojo55 May 12, 2009 om 21:22
Geldzaken & recht

Wat doe je tegen onterecht "geëind geld door Ziggo

Ziggo heeft mij in september 2008, een wijziging gestuurd van mijn televisie aanbod. Ik zou Eredivisie Live hebben aangevraagd. Omdat dat niet zo was, heb ik direkt een brief gestuurd, om dit ongedaan te maken. Intussen was er een extra bedrag via incasso afgeschreven. Op mijn brief heb ik nooit reactie gekregen. Dus dan maar bellen. Leuk aan het lijntje gehouden, het zou worden bekeken,maar er veranderde niets. Wel werd er weer opnieuw afgeschreven. Opnieuw gebeld, en er was een enorme achterstand met de post, dus het kon nog wel enkele weken duren. Je raad het al: geen actie.  In januari ingegaan op het aanbod "alles in 1". met daarbij de opmerking dat EredivisieLive echt nu op moest houden, want dat wilde ik niet. Het zou doorgegeven worden. Omdat het op de wijziging n.a.v. "alles in 1" nog steeds stond, weer gebeld, en het meest coulante wat ze konden doen, was het eind januari beëindigen. OK dan maar. Helaas, het wordt afgezaagd, gebeurde er niets. Dus in maart een aangetekende brief, dat al het onterecht geïnde geld terug moest komen, en Eredivisie Live nu echt moest stoppen. Hoera, het lukte, alleen kreeg ik mijn voorschot van april terug, wat alweer was geïnd, maar de rest niet. Het gaat danwel om "maar" zo'n 64 euro, maar het feit dat ze op de brief nooit een antwoord sturen, en slecht 1 voorschot terugstorten, nadert m.i. het niveau van "onbeschoft". Begin april heb ik nogmaals een aangetekende brieft gestuurd, met daarin een laatste sommering. Ik had die gelezen in een voorbeeldbrief van een rechtsbijstandsite. Geen enkel teken van leven, of bericht van Ziggo. Wat kun je nu ondernemen tegen een dergelijk machtig medium? Als ik niet meer betaal, of de incasso intrek, wordt ik waarschijnlijk afgesloten, en moet ik daarna voor de kosten opdraaien. Toch wil ik graag mijn onterecht geÍncasseerde geld terug. wie heeft een suggestie? Zijn er misschien meer mensen die op deze manier "getild" zijn?

5891 29 Rapporteer

kiran
door kiran - May 12, 2009 om 22:05
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@rojo55

"Wie heeft een suggestie"?

Misschien naartoe gaan en Ziggo over zijn bureautje trekken? Lijkt me wel aardig, maar ja ... krijg je slechte naam van. Dus maar niet doen. Is ellendig als je geen respons krijgt.

Getild? Niet echt, maar zou in nov. 08 €50,00 terug krijgen op een hd decoder, binnen een paar weken, en het werden een paar maanden. Zal bij jou ook uiteindelijk wel goed komen, maar je hebt een lange adem nodig! Administratie van lik-me-vestje. Is afwachten of .......

Je zou nog eens kunnen proberen met schrijven en sommeren het bedrag binnen, bv 10 dagen terug te storten. Zo niet, dat je naar de Geschillencommissie stapt. Maar ja, voor een bedrag van €64,00?

Weet niet of dat indruk maakt .... of sluis anders je klacht door naar Consuwijzer ....

Klacht indienen - Consuwijzer

Succes met de Ziggo misere.

ja
door januschi - May 13, 2009 om 12:22
25 Antwoorden / 18 Vragen

door de bank terug laten storten. ik heb ook een afrekening met een teveel aan euro's en laat het door de bank terughalen en dan sturen ze maar een rekening met het juiste bedrag, en ik trek de automatische incasso in.

tr
door transmoto - May 13, 2009 om 12:26
18 Antwoorden / 6 Vragen

Bij dit soort problemen is het voortdurend zeuren bij Ziggo de oplossing. Niets afwachten, gelijk in de aanval gaan.
Bel iedere dag met de helpdesk van Ziggo. Op het 0900 betaal je niet meer dan de lokale kosten. Kom je bij een oneindige wachttijd uit bel dan hun "normale" nummer. Dit is 088 7170099, 010 7980405 of 088 7170000. U kunt ook gratis met dit nummer bellen via http://www.vraagalex.nl/0900-alternatief-voor.html?alternatief=Ziggo&uid=630
Leg iedere dag je klacht neer en vermeldt iedere dag naar de eerste actie die je hebt gedaan. Op een gegeven moment worden ze wel wakker.
Wanneer je een rechtsbijstandverzekering hebt leg hen dan dit probleem voor.

peetje123
door peetje123 - May 13, 2009 om 12:39
49 Antwoorden / 18 Vragen

meteen terugboeken door de bank ik heb dit ook met ziggo gehad...waardeloos...

totdat ik na 3 maanden "dreigde" met zoals hier kassa of cons. bond of daarna met rechtsbijstand...toen reageerden ze ineens wel...goh...

maar het teveel betaalde bedrag gewoon terugboeken ... laten zij dan maar bewijzen dat u eredivisie heeft aangevraagd.

ze zijn heel erg lastig daarom ben ik bij ze weggegaan..

veel succes

ke
door kessel45 - May 13, 2009 om 12:39
75 Antwoorden / 45 Vragen

Ja zeker zijn er nog meer mensen die veel problemen hebben met Ziggo. Mijn buurman Kreeg rekeningen zelfs van een incassobureau, waarin telkens boetebedragen bovenop komen. Het ging om een betalingsachterstand voor computer (e-mailadres) én mobiele telefoon. Ik heb gebeld voor hem, dat de man nog nooit een mobiele telefoon met Ziggo als provider heeft gehad en óók geen e-mail adres. Hij heeft zelfs nog nooit een computer gehad. Na lang "zoeken" bij Ziggo vertelde ze me dat het fout was aangegeven. Het zou gaan om een digitaal abonnement voor de TV. Dat heeft hij 3 jaar geleden een half jaar gehad en toen opgezegd. Tja, toen snapte het meisje het ook niet meer en vroeg om het maar schriftelijk door te geven. Heb dit vorige week gedaan maar ben benieuwd hoeveel tijd er overheen gaat, moeite, kosten etc.. om dit de wereld uit te helpen. U ziet, U bent niet de enige. Je wordt onderhand huiverig om je ergens op te abonneren. Je hebt geen poot om op te staan en de trammelant die je ermee krijgt. Wordt hoognodig tijd dat er eens flink ingegrepen wordt. Wens U sterkte.

peetje123
door peetje123 - May 13, 2009 om 12:40
49 Antwoorden / 18 Vragen

en inderdaad aut. incasso opzeggen.

peetje123
door peetje123 - May 13, 2009 om 12:42
49 Antwoorden / 18 Vragen

ja zijn ze ook goed in als je bij hen opzegd vergeet dan niet ook op te zeggen voor tv Z1..daar wordt je aut. opgezet na beëindigen abonnement.....en daarmee heb ik heel veel gezeur gehad met ziggo....weg met die gasten...en VOLHOUDEN...laat incasso dan ook maar bewijzen tonen.....

koekeloer
door koekeloer - May 13, 2009 om 12:43
562 Antwoorden / 18 Vragen

vandaag werd er ruim 71 euro bij mij afgeboekt, normaal is zo 26 euro. Wat bleek, er was vanaf december elke maand opnieuw digitale tv in rekening gebracht (ik had dit uiteraard al elke maand betaald). Even met Ziggo gebeld en de fout werd hersteld. Maar toen had ik de keuze tussen terug laten storten van het te veel betaalde, of alvast als betaling voor de volgende maanden gebruiken. Ik koos  voor terugstorten. Ik moest echter wel rekening houden met een termijn van 4 ! weken. Ik heb toen maar aangegeven dat ik het wel laat storneren door de bank en als het geld terug is, ik wel het goede bedrag betaal. Oplichtersbende die Ziggo.

ka
door kareuter - May 13, 2009 om 13:18
22 Antwoorden / 3 Vragen

Beste briefschrijver(s) en/of klager(s).

Ik heb al een aantal jaren geleden naar aanleiding van klachten over de toenmalige Casema o.a. mijn automatische incasso opgezegd.

Nu krijg ik iedere 3 maanden een acceptgiro, weliswaar met als extra kosten Euro 1,25, maar geen zorgen meer over onrechtmatige afschrijvingen. Wel controleer ik toch nog alle afschrijvingen van de giro zeer nauwkeurig, zowel van wat nu Ziggo heet alswel van alle andere automatische afschrijvingen. Casema heb ik indertijd aangeraden alle medewerkers eens een opleiding te geven en een open haard te kopen voor hun administratie.

Overigens helpt dreigen met officiële instanties wel tegenwoordig.

Iedereen succes gewenst en laat je niet in de hoek drukken!!

Mvg,

C. Kramer

's-Gravenhage

ja
door jandoomen - May 13, 2009 om 13:22
4 Antwoorden / 0 Vragen

het is niet alleen ziggo,ik wacht al vanaf 24Dec.op terug storten van 89,95euro van de kpn.na veel rot verhaaltjes moet ik mijn centen krijgen.plus ellende met digitenne waar geen eind aan komt.

wi
door wimami22 - May 13, 2009 om 13:24
11 Antwoorden / 3 Vragen

NIETS MEER VIA INCASSO REGELEN EN DE BANK OPDRACHT GEVEN HET BETAALDE TERUG TE STORTEN. VERDER ALLES OP ZIJN BELOOP LATEN EN WACHTEN OP AANMANINGEN VAN ZIGGO

lu
door lucienne1954 - May 13, 2009 om 13:32
10 Antwoorden / 0 Vragen

Wat je kunt doen is een intrekkingskaart voor de automatische afschrijving halen, bij je bank bijvoorbeeld. Deze voor het juiste bedrag intrekken, en met een bijpassende brief van wat er wederom allemaal fout is gegaan. Ik zelf ben jaren klant geweest bij Ziggo en altijd alles terugbetaald gekregen en alles hebben ze voor mij altijd goed geregeld. Ook met de opzegging bij hun hebben ze voor mij alles goed geregeld gehad. En natuurlijk gewoon je geld terug laten boeken wat teveel word afgeschreven per maand en alleen dat betalen wat nodig is.

yo
door yotacha - May 13, 2009 om 13:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ben het met Januschi eens. Gewoon elke keer als ze teveel afboeken terug laten storten. Heb dit probleem ook zelf aan de hand gehad. Ze sturen dan vanzelf een acceptgiro (vaak met een verkeerd bedrag) zelf het bedrag uitrekenen wat je zou moeten betalen en het (volgens u) juiste bedrag betalen, op deze wijze kunnen ze u nooit afsluiten want u heeft aan uw betalingsverplichtingen voldaan.

succes.

labren
door labren - May 13, 2009 om 14:37
862 Antwoorden / 0 Vragen

ja ziggo alleen maar problemen maar je moet het bedrag terug laten halen door de bank en de automatische incasso intrekken, door deze problemen bij ziggo ben ik over gestapt naar een andere internet provider en ben met mijn tv over gegaan naar digitenne ,dat werkt perfect nu allemaal

av
door avenger75 - May 13, 2009 om 15:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

Tjah, het is gewoon een ramp bij Ziggo. Ik heb daar gewerkt en ben super blij dat ik weg ben. Er zijn agents die niet behoorlijk nederlands kunnen praten. Meeste agents werken heel slordig. Vragen niet goed door en geven valse informatie door. Zorg ervoor dat je altijd een leidinggevende/ iemand van de vraagbaak a/d lijn krijgt, alleen dan word je goed geholpen. Het is jammer, want het bedrijf heeft wel een goede visie, alleen de uitvoering is slecht. 98% v/d mensen zitten meer te kwekken dan te werken. De goeie krachten worden verwaarloosd.

ik hoop dat ik mijn bijdrage hebt kunnen leveren

jdm
door jdm - May 13, 2009 om 15:26
11 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vrouw en ik zijn in het verleden verhuist en zouden toen op ons nieuwe adres op de 10e van de volgende maand weer aangesloten worden door het toen nog genaamde @home.

De 10e afgewacht maar geen aansluiting, de 11e bellen en de medewerker deelt mij mee dat onze verhuizing niet is verwerkt en dat deze de volgende dag na 16:00 uur wel zal zijn gedaan. @home kennende waren mijn vrouw en ik er al bijna zeker van dat het ook de volgende dag nog niet goed zou zijn en wij kregen gelijk. De 12e weer bellen, je hangt een uur aan de lijn en vervolgens wordt de verbinding verbroken (boos), de volgende dag weer bellen, je hangt 45 minuten aan de lijn en dan verteld een andere medewerker je dat de verhuizing nog niet verwerkt is en dat deze de volgende dag na 16:00 uur wel zal zijn uitgevoerd (lachertje)

Om een ellenlang verhaal heel kort te maken, op een gegeven moment hadden mijn vrouw en ik al 3 maand geen aansluiting terwijl @home wel elke maand incasso probeerde te doen die ik net zo snel via de computer weer terug liet boeken.

Toen ontvingen wij een brief van @home dat wanneer wij niet binnen 5 dagen zouden gaan betalen, wij afgesloten zouden worden. Ik heb toen een email gestuurd naar @home dat onze afsluiting wegens wanbetaling alleen mogelijk was als ze ons eindelijk eens zouden aansluiten. Ik heb hun toen verder geschreven dat mijn vrouw en ik de rare gewoonte hadden dat wat wij niet ontvingen wij ook niet gingen betalen.

Nu worden mijn vrouw en ik al ruim 3 jaar lastig gevallen door het incasso bureau dat werkt voor @home/Ziggo genaamd LAVG. Ook zij hebben ons al meerdere keren aangeschreven dat wij moeten betalen om hoge incasso kosten te voorkomen en een eventuele deurwaarder kunnen vermijden. Ik heb meerdere keren alle correspondentie tussen @home en ons als kopie verzonden naar LAVG maar ik heb het vermoeden dat ook daar mensen werken die elders niet meer aan het werk komen want wij kregen een paar keer het bericht dat onze brieven niet ontvangen waren terwijl ik in mijn uitgaande post via de computer wel het bericht had dat alles goed verzonden was. Wij hebben tot op heden niet betaald en hebben inmiddels digitale tv van ziggo zonder problemen.

Ik heb vorig jaar alle informatie ook verzonden naar het programma radar en dit ook vermeld in mijn correspondentie met het incasso bureau LAVG en heb er vervolgens nooit weer wat van gehoord.

vt
door vtrapp - May 13, 2009 om 17:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zit met het zelfde probleem.
Inmiddels alles bij ziggo opgezegt toch blijft men gewoon geld van mijn rekening stelen.
Terug laten boeken en geld afschrijven ,door  ziggo ,laten blokkeren door mijn bank.
Zal binnenkort wel een incassobureau op m,n dak krijgen.
Ik heb overal schriftelijke bewijzen van,heeft mij echter zeker een briefje of 8 ,div. mails en telefoontjes gekost.
Als ik u was,zou ik een andere provider nemen,en ook U bankrekening voor ziggo laten blokkeren.
Zelf heb ik inmiddels tele2 voor internet en bellen en digitenne voor tv.
Ook zou je kunnen denken aan canaaldigitaal voor tv en/of een andere adsl aanbieder voor internet,telefoon en/of iptv.
Succes in uw strijd tegen ziggo

adriaan2
door adriaan2 - May 13, 2009 om 17:27
106 Antwoorden / 0 Vragen

Sedert 9/2008 eveneens, wegens verhuizing vanuit het upc gebied, met Ziggo te maken gekregen.

Wij hadden per 27/9/2008 aansluiting standaard tv/radio gevraagd, maar kregen ongevraagd een digitaleontvanger en een felicitatiebrief.

Kort daarop kregen wij van een andere Ziggo afdeling een formulier voor aanvraag tv/radio aansluiting ivm nieuwbouw waarin wij woonden. Niets ingevuld natuurlijk. We hadden al aansluiting.

Kort daarop kregen wij een welkomstbrief van @home groningen en werd ons een hartelijk welkom geheten.

Bij elkaar 3 klantnummers en kort daarop werden op 2 klantnummers zomaar aansluitkosten en abonnementskosten afgeschreven. 180,00 euri op klantnummer voor de digitale aansluiting en 64,00 euri voor de standaard aansluiting.

Bellen/schrijven etc hielp niet. De ongebruikte digitalebox ophalen - hó maar. Uiteindelijk zelf opgeztuurd, maar Ziggo bleef volhouden dat zij niets hadden ontvangen.

In december meteen naar onze bank gegaan en Ziggo volledig laten blokkeren en afgeschreven bedragen laten terugboeken.

Let op: Als Ziggo 1 1/2 jaar geen poging doet tot automatische incasso, kan die incasso na die 1 1/2 jaar weer in werking treden. De stornering is dus niet voor eeuwig!!

Diverse aangetekende brieven met ontvangstbewijs, diverse telefonische pogingen etc. werden niet be-antwoord. Ziggo cultuur ten voete uit. Het callcentre bellen is zonde van Uw tijd en geld. Men belooft U alles, maar niets wordt er gedaan.

Daarop diverse malen het klachtenformulier ingevuld, eerst de brief maken in Words en dan kopiëren in het formulier, anders heb je niet eerder een copie dan dat je antwoord krijgt.

Langzaam maar zeker ging men de foutjes corrigeren en beetje bij beetje de ten onrechte bedragen van de 2 klantnummers crediteren.

Echter de dreigbrieven bleven komen. Niks van aantrekken. Altijd zorgen dat je als laatste hebt geschreven, zodat het balletje bij hun ligt.

Uiteindelijk heeft (vermoedelijk ) na  mijn melding dat ik mij bij de belastingdienst in groningen zou melden en een scherpe brief aan hun buitenlandse investeerders ( WarburgPincus en Cinven ) ging sturen enigzins geholpen. Daar kom ik helaas nooit achter. Ik heb ook aangeboden om met onze papieren etc. naar Groningen te komen. Nooit geen antwoord gehad.

De cultuur van Ziggo is om U totaal geen antwoord te geven totdat men er niet meer onderuit kan.

Alhoewel Joseph Stalin lang is overleden, schijnt zijn geest bij Ziggo nog rond te waren in de vorm van Joop Evers ( CEO Klantenservice ). Hij schijnt inmiddels vervangen te zijn en met ziekte-verlof.

Inmiddels zijn alle foute nota's gecrediteerd en betaal ik Ziggo uitsluitend per girokaart per kwartaal. Ziggo krijgt nooit en te nèver meer een automatische machtiging. Als het pakket zo slecht blijft, dan overweeg ik over te stappen naar de schotel.

lp
door lpc - May 13, 2009 om 18:48
5 Antwoorden / 2 Vragen

Via de website van Ziggo kan je een klacht indienen. Nadat ik had gebeld en 10 minuten moest wachten en toen werd doorverbonden om mogelijk weer 10 minuten te wachten heb ik opgehangen en het via de website gedaan.
Ik kreeg keurig netjes antwoord dat het allemaal geregeld zou worden, en bovendien vroegen ze me hoe ik had gebeld en hoeveel me dat had gekost zodat ik dat kon geclareren. Dat ga ik overigens niet doen maar ik vond het wel opvallend.
Zo kan het dus ook. Ze hadden een fout gemaakt maar herstellen deze netjes.

da
door david123 - May 13, 2009 om 19:10
5 Antwoorden / 0 Vragen

3 kwart jaar heb ik er over gedaan om door te dringen tot de klantenservice met de mededeling dat ik ging verhuizen en van mijn internetabonnement af wilde.

Zoals gezegd, dat heeft 3 kwart jaar geduurd, 3 aangetekende brieven geschreven en nooit een reaktie ontvangen. Ik heb dat geld laten storneren. Maar toch heeft dit "geintje" mij een kleine 300 euro gekost, omdat men te laks was om naar mij te luisteren. Het kostte mij bijna mijn gezondheid en ik heb het zo laten gaan. Ze kunnen nu geld toe krijgen, als ik maar nooit meer met ze te maken krijg!!

da
door david123 - May 13, 2009 om 19:12
5 Antwoorden / 0 Vragen

Lucienne is helaas een uitzondering.

an
door ankiedjvdv - May 13, 2009 om 19:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

jah, dat is erg vervelend allemaal. Wordt je gestressd van!! Heb het zelf ook al een paar keer gehad! Enne....omdat ze moeilijk te bereiken zijn (uren wachten ect.) heb ik zelf het initiatief genomen. Heb de automatische incasso teruggevraagd (zelf gedaan, telebankieren) en later handmatig HET ENIGE JUISTE BEDRAG OVERGEMAAKT!!! Zonder problemen: verwerken ze het dan, tenminste bij mij wel!! Dit is volgens mij de enigste manier om je geld terug te krijgen. Kwens je heel veel sukses met het terug halen van je geld!

jdm
door jdm - May 13, 2009 om 21:51
11 Antwoorden / 0 Vragen

Er is al eens een heel stuk over @home/Ziggo in het programma radar geweest, ze doen veel beloftes maar weinig aktie.

Zolang zij geen goed personeel hebben en hun afspraken niet nakomen blijft het dweilen met de kraan open.

wa
door wanne - May 13, 2009 om 23:14
4 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben hetzelfde meegemaakt met Ziggo, het opzeggen van een tijdelijk 2e abonnement, Ziggo reageert nergens op, het teveel afgeschreven bedrag heb ik maandelijks terug laten storten via mijn bank, maar het mooiste komt nog, hierna kreeg ik aanmaningen dat ik achter stond met betalen, na 2 maanden werd er gedreigd met een deurwaarder, maar op mijn schrijven per post werd totaal niet gereageerd, toen heb ik elke dag de hele dag door steeds dezelfde mail naar ZIGGO verzonden tevens elke dag de hele dag door een fax bombardement, nadat dit alles nog niet hielp, en er maandelijks nog steeds werd afgeschreven, heb ik het maar zo gelaten en dit bedrag elke maand terug laten storten, dat heeft 7 maanden geduurd, in die tussentijd heb ik vele dreig brieven van Ziggo ontvangen, tot 25 december toen werd ik totaal afgesloten, vanaf dat moment had ik helemaal geen tv en radio meer maar ze bleven nog gewoon een abonnement geld afschrijven, dit ook terug laten storten want zij leverde niet wat de afspraak was, ik heb op 25 december snel een schotel antenne gekocht en geinstalleerd met een smartcard voor een abo van Canaal Digitaal, achteraf heb ik veel beter beeld en 400 zenders en ook nog 15 Euro in de maand goedkoper.

Vanaf dat moment heb ik op geen enkele dreig brief van Ziggo meer geantwoord, Ziggo heeft voor mij helemaal afgedaan, als er een flut bedrijf in Nederland is dan is het ZIGGO, het is een waardeloos bedrijf, in mijn hele vrienden kring maak ik dit kenbaar, een schande dat daar niks aan gedaan kan worden, je bent tot bijna alles in staat, het was voor mij de afstand naar Groningen wat mij tegenhield anders was ik daar op het HK eens verhaal gaan halen.

adriaan2
door adriaan2 - May 13, 2009 om 23:29
106 Antwoorden / 0 Vragen

Wanne,

Wel een aangetekende brief, met ontvangstbewijs, aan Josef Stalin ( lees Ziggo ) sturen dat je ze "in gebreke stelt", "verantwoordelijk houd" en "beticht van "onrechtmatig gedrag, flessentrekkerij en diefstal" en, indien nodig, overeenkomstig het gestelde aangifte zal doen van genoemde zaken.

Het origineel aan Directie Klantenservice Utrecht ( persoon in kwestie staat inen een copy aan Directie Ziggo Groningen.

Bij TNT kan je op internet je brief volgen.

al
door alex08 - May 29, 2009 om 15:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Per 1 september 2008 heb ik mijn telefonie- en internetabonnement opgezegd. Ziggo heeft het netjes bevestigd, maar vervolgens toch het abonnementsgeld van september en oktober geind + extra geld dat ik niet kon thuisbrengen. Ook veel gebeld en geschreven, nooit een reactie. Zelfs aanmaningen ontvangen, daar hebben ze dan wel weer tijd voor. De kunst is om vol te houden en alleen te betalen wat terecht is, dus automatische incasso stopzetten en alles per overschrijving regelen, dus zelf via de bank het geld storten op rekening van Ziggo. Daarbij het teveel betaalde met terugwerkende kracht tot eind januari zelf alvast verrekenen in je betalingen aan Ziggo. Als je betaling afwijkt van wat Ziggo eist per brief of aanmaning: netjes motiveren in een brief (niet aangetekend, dat kost je nog meer geld), dan zit je altijd goed. Je moet het zelf regelen, want als je op Ziggo moet wachten, kan het nog wel even duren. Als je betalingen kloppen, kunnen ze niets beginnen.

jovel
door jovel - Jun 2, 2009 om 20:25
7 Antwoorden / 0 Vragen

Goede  avond,

Advies  vul het feedabckformulier van COAX NL in, http://www.coax.nl/feedback/

dan gaan zij voor u  en al die   anderen  die problemen hebben met Ziggo of een andere  Kabel provider aan de slag.

ro
door rojo55 - Jun 2, 2009 om 20:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

Een geweldige tip. Coax.nl heeft binnen 5 dagen contact gelegd met Ziggo , en het voor elkaar gekregen dat ze hun fout hebben toegegeven! Het geld komt terug, maar volgens coax kan dat toch nog wel even duren, en moet je het goed in de gaten houden.

jr
door jrosbender - Jun 5, 2009 om 14:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik heb helaas ook geen kant en klaar antwoord. Ik krijg van @home, ja je leest het goed nog 70,- euro retour. Dit speelt al vanaf januari 2007. Uiteraard enige correspondentie gehad middels mail, maar ook via telefoon. In mei 2008 eindelijk iemand aan de lijn gekregen van de helpdesk die inderdaad bevestigde dat ik die 70,- euro nog te goed had en dat deze gecrediteerd zouden worden, maar dat het wel nog eventjes kon duren. Helaas tot op heden nog niets ontvangen. Ik moet toegeven dat ik na dit laatste gesprek in mei 2008 mij niet echt de moeite heb genomen. En nu het Ziggo is ..........................................

mvgr

jens