kn
door knutselen Sep 8, 2023 om 19:28
Geldzaken & recht

Wat is het adres van het hoofdkantoor van het uwv waart de Raad van Bestuur zit?

En ja ik heb het uwv zelf al gebeld maar dan geven ze het niet.

1113 7 Rapporteer
sira
door sira - Sep 8, 2023 om 19:55
2362 Antwoorden / 24 Vragen

U moet gewoon gebruikmaken van het correspondentieadres van het UWV dat u op hun site kunt vinden.
Adres van Raad van Bestuur wordt niet zo maar bekend gemaakt. Ik weet niet waar u het voor nodig heeft, maar ik denk dat u daar niet verder komt, u zult gewoon verwezen worden naar uw districtskantoor.

Maar misschien heeft u hier iets aan. Of het postbusnummer nog klopt, weet ik niet.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-26448-303-b2.pdf

Be
door Bessel Dekker - Sep 8, 2023 om 20:10
24 Antwoorden / Vragen

Waarvoor hebt u dit adres nodig? Ik vraag dit niet uit nieuwsgierigheid, maar omdat het terzake doet. Aangenomen dat u een bezwaar wilt indienen, dan zijn daarvoor adressen, en die zijn afhankelijk van uw regio. Hier: https://www.uwv.nl/particulieren/klantenservice/contact/postadressen.aspx vindt u de lijst. Indien uw bezwaar wordt afgewezen, dan kunt u nog in beroep gaan. Het daartoe benodigde adres moet in de afwijzing vermeld zijn. Daarná zijn wellicht nog andere stappen nodig, maar dat zijn wellicht juridische. En daarmee gaan we speculeren, bij gebrek aan gegevens.

Maar als het om iets heel anders gaat, misschien wilt u dan wat meer informatie geven?

ne
door neodutchio - Sep 8, 2023 om 20:17
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Een raad van bestuur is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van een bedrijf. En dan is het organisatorische aspect. Die houden zicht niet bezig met individuele zaken. Het UWV is via vele kanalen bereikbaar en voor elke uitdaging is er een weg. Mocht dat allemaal niet werken is er een mogelijkheid om een klacht in te dienen. Mocht dat niet werken kunt u altijd een jurist in de arm nemen. Mocht dat ook niet werken zou het wel eens kunnen zijn dat iets niet is van wat u denkt dat het is.

Re
door Reinier182 - Sep 8, 2023 om 21:45
169 Antwoorden / Vragen

Denk niet dat via die weg te willen communiseren op prijs gesteld wordt. Ik raad het af. Gewoon hoe het hoort en bij problemen een jurist advies vragen.

rj
door rjw - Sep 8, 2023 om 21:58
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Wat verwacht je dan de RvB?

Je zou de leden eens via Linkedin kunnen benaderen.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 9, 2023 om 07:27
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Uit de link:

  • UWV staat voor Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen
  • UWV in 2002 ontstaan uit fusie tussen Cadans, GAK, GUO, SFB en USZO
  • UWV en CWI zijn gefuseerd in 2009
  • Adres hoofdkantoor UWV: La Guardiaweg 36-162, 1043 DJ Amsterdam

UWV staat voor Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen. UWV is een zelfstandig bestuursorgaan en verzorgt de uitvoering van werknemersverzekeringen voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

https://managementscope.nl/bedrijf/uwv

ro
door ronny530 - Sep 9, 2023 om 08:17
2795 Antwoorden / 41 Vragen

Waarom zou u dat willen weten! wil u solliciteren voor een functie in de raad van bestuur of een bezoekje brengen om gezellig een kop koffie te nuttigen.
Als u een brief wil sturen kunt u die brief naar het postbusnummer van het UWV sturen met op de envelop 'aan de raad van bestuur van het UWV' vergeet niet uw adresgegevens achter op de envelop te vermelden omdat geanonimiseerde brieven niet in behandeling genomen worden.