th
door theo sprong Aug 20, 2010 om 15:00
Geldzaken & recht

Wij gaan op vakantie

wij zitten bij een sticting die voor bewindsvoering en geldheheer is!!

en nou is mijn vraag wij gaan in september 2 weken naar Rhodos op vakantie .we krijgen 600 euro mee om het daar te besteden !!! we zitten in een alinn hotel en we willen ook aan excurcies mee doen . maar we zijn bang dat we geld te kort komen ?? we zijn met z,n tween hoe duur is het daar het leven ,

509 9 Rapporteer

jscholtes
door jscholtes - Aug 20, 2010 om 15:10
777 Antwoorden / 31 Vragen

All-in betekent dat alles al betaald is in de koopprijs. In die zin heb je alleen maar geld voor extra excursies nodig. Zou dat niet kunnen van € 600,- dan zou je je kunnen afvragen of het een excursietje minder kan.....

th
door theo sprong - Aug 20, 2010 om 15:14
27 Antwoorden / 9 Vragen

Nee dat beoel ik niet . wij willen alleen weten of het leven en eccursie,s duurder zijn geworden !! dat is alleen mijn vraag .

branda7
door branda7 - Aug 20, 2010 om 15:14
29 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Theo.
Wij gaan ook naar rhodos in sept en zijn daar al eerder geweest,als je een exursie wilt doen kan je het beter lokaal doen dus in het plaatsje waar je bent of aan de haven als je een boottochtje gaat doen is goedkoper dan bij je hosstes het te bestellen die zijn altijd duurder.
En ieder 300 euro is niet te kort hoor je kan ook een auto huren en zelf op pad gaan doen wij ook dan kan je zelf bij een evenement iets bestellen en een auto huren is niet duur ik weet niet naar welke plaats jullie gaan maar als jullie naar Rhodosstad gaan ben je wel duurder uit dan als je in een kleiner plaatsje zit en in Rhodos stad kijk goed naar wat een retaurant heeft te bieden en naar d eprijzen kijken want ons hebben ze er ook ingeluist en als ze vragen of je een grote bier of cola wil nee zeggen die zijn niet te betalen,
Ik wens jullie veel plezier op Rhodos en het is een mooi eiland.

vladja
door vladja - Aug 20, 2010 om 15:17
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Excursies zijn altijd prijzig. Wat ook kan is je nu via het internet verdiepen in dingen, die je wilt zien en daar dan met openbaar vervoer naar toe gaan. Houdt er wel rekening mee, dat in het begin van de middag een soort siesta wordt gehouden.

Omdat je all inclusive hebt geboekt, kan je een lunchpakket vragen voor de dagen dat je er niet tussen de middag eet. Dat moet ruim op tijd een dag van tevoren. Dat scheelt weer en je hebt er voor betaald.

Vladja

vladja
door vladja - Aug 20, 2010 om 15:20
8293 Antwoorden / 27 Vragen

branda7,

Kijk even wat all inclusive inhoudt voor je over restaurantjes begint. Dat boek je juist omdat je dan van tevoren alles betaald, ook de maaltijden en drankjes.

Vladja

th
door theo sprong - Aug 20, 2010 om 15:24
27 Antwoorden / 9 Vragen

dank je wel dan gaan wij dat doen in plaats bij de hostes . wij daar ook al voor de 4 de x heen , we willen alleen een keertje naar kos en naar lindos .

stacey
door stacey - Aug 20, 2010 om 15:26
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=vladja schreef op vrijdag 20 aug 2010, 15:20]branda7,

Kijk even wat all inclusive inhoudt voor je over restaurantjes begint. Dat boek je juist omdat je dan van tevoren alles betaald, ook de maaltijden en drankjes.

Vladja

kwam er een tegen --... Alinn Club Hotel --- ??
Misschien naam hotel en niet (perse) All in(clusief)

branda7
door branda7 - Aug 20, 2010 om 15:40
29 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=vladja schreef op vrijdag 20 aug 2010, 15:20]branda7,

Kijk even wat all inclusive inhoudt voor je over restaurantjes begint. Dat boek je juist omdat je dan van tevoren alles betaald, ook de maaltijden en drankjes.

Vladja

Ja vladja ik weet wel wat dat inhoud all inn wij doen het zelf al jaren en in verschillende hotels geweest en wat jij zegt van het lunchpakket nou wij hebben het in verschillende hotels meegenomen maar is echt niet lekker en een dag van te voren al klaargemaakt dus dan wil je wel in een restaurantje tussen de middag wat eten alleen als je ergens heen gaat voor de rest eten wij gewoon in het hotel dus dat is wat ik bedoel.

branda7
door branda7 - Aug 20, 2010 om 15:42
29 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=theo sprong schreef op vrijdag 20 aug 2010, 15:24]dank je wel dan gaan wij dat doen in plaats bij de hostes . wij daar ook al voor de 4 de x heen , we willen alleen een keertje naar kos en naar lindos .
Ja Kos is ook mooi Theo en Lindos ook een heel mooi wit dorpje beneden in het dal erg leuk om heen te gaan.