Ma
door Maurits visser May 30, 2023 om 20:52
Geldzaken & recht

Woeker rente compensatie advies

Voorstel gehad abn-amro vanwege woeker rente.
Maar ik heb het idee dat ik met een schijntje word afgescheept.
Wie of wat kan mij hierbij helpen?

Mvgr,
Maurits Visser

2494 8 Rapporteer
atlas1302
door atlas1302 - May 30, 2023 om 22:58
341 Antwoorden / 13 Vragen
1

Als het goed is heeft de bank een uitvoerig bereking gemaakt van uw compensatie vergoeding, deze specificatie zou u dus moeten hebben. Bent u er niet mee eens, dien een bezwaarschrift in bij de bank. Wel een gemotiveerd bezwaar natuurlijk en onderbouwd  met feiten.

U bedoelde hier niet te zeggen het voorstel van schade claim toch? dat is inderdaad een schijntje. Deze heb ik ook genegeerd!

1paul
door 1paul - May 31, 2023 om 06:46
3173 Antwoorden / 0 Vragen
1

laat het eens uitrekenen door een financieel adviseur!!!

Ja
door JannyBoe - May 31, 2023 om 09:21
521 Antwoorden / Vragen
1

Hallo Maurits, Stichting Geldbelangen van Rob Goedhart houdt zich sinds 2014 bezig met teveel betaalde rente op doorlopende krediet met variabele rente.
Succes.

Ma
door Maxforster - May 31, 2023 om 10:49
1 Antwoorden / Vragen
1

Hello,Als je het gevoel hebt dat je met een schijntje wordt afgescheept na een voorstel van ABN-AMRO vanwege woekerrente, zijn er verschillende instanties die je kunnen helpen. Je kunt contact opnemen met een financieel adviseur, een consumentenorganisatie zoals de Consumentenbond, of een juridisch adviseur. Zij kunnen je begeleiden en advies geven over hoe je het beste kunt omgaan met deze situatie en welke stappen je kunt ondernemen om een eerlijke oplossing te krijgen. [edit link - redactie]

abnamro
door abnamro - Jun 1, 2023 om 09:41
142 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste heer Visser,

 

Wanneer u het idee heeft dat de compensatie in uw situatie te laag uitvalt, kunt u contact met ons opnemen via 088 – 226 26 09. Onze afdeling die gaat over de compensatieregeling kan u meer informatie en uitleg geven over het persoonlijke aanbod dat u heeft gehad. 

 

Wellicht voor u ook fijn om na te lezen hoe onze berekening tot stand komt. Informatie over de berekening en alle overige informatie vindt u op https://www.abnamro.nl/nl/prive/lenen/compensatieregeling/uitleg.html en https://www.abnamro.nl/compensatie

 

Met vriendelijke groet,

 

Elvira

ABN AMRO Webcare

atlas1302
door atlas1302 - Jun 7, 2023 om 16:51
341 Antwoorden / 13 Vragen
0

Hoi Maurits, ook toevallig...kreeg ook een voorstel van de bank binnen. Nou, een vette kluif is het zeker niet.

Maar deze is wel leuk, ik heb ook van claimservice een aanbod gekregen van 175 euro als troostprijs. Ik heb deze genegeerd tot nu toe, en ik dacht ...weet je wat, ik neem hem toch maar mee.
Heel die mail conversatie waar ze om mijn rekeningnummer vroegen, nergens meer te vinden in mijn inbox. Ook bij mijn dossier van claimservice, niks en helemaal niks te vinden over dat voorstel van 175 euro.

Ik denk er toch nog eventjes over na om het aanbod te accepteren, en probeer eerst claimservice aan te horen hoe dat nu zit.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer