po
door post43 Apr 5, 2012 om 09:47
Geldzaken & recht

Woonfonds hypotheken

een aantal weken gelden heb ik een klacht ingediend over Woonfonds hypotheken.
deze trek ik nu terug.
de afgelopen weken heeft Woonfonds hypotheken mij uitstekend geholpen met mijn probleem over een lopende hypotheek.
elke week werd ik 2 x gebeld door woonfonds om mij op de hoogte te houden.
nu is het probleem uitstekend opgelost.
ik kan iedereen woonfonds hypotheken aanraden,ze leven met de klant mee en gaan er voor de 200% ertegen aan om de klant te helpen.
bijdeze Woonfonds super bedankt voor het oplossen van de situatie top.
met vriendelijke groet
F.Post

1655 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 5, 2012 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar heb je die klacht ingediend dan?

ve
door verwijderd - Apr 5, 2012 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste meneer Post,

Het is fijn om te lezen dat u tevreden bent met de afhandeling van uw klacht bij Woonfonds.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over uw Woonfonds hypotheek, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet

Team Woonfonds

@de heer, mevrouw Winterman, u kunt ons op de volgende manieren bereiken:
telefoon: 013-4612010
e-mail: woonfonds.hypotheken@achmea.nl
twitter: @Woonfonds

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer