ro
door robasmat May 8, 2008 om 11:29
Geldzaken & recht

Www.ecro.eu

ik stuitte per toeval op www.ecro.eu waar je een bankrekening met pinpas en mogelijkheid tot internetbankieren werd aangeboden voor 49,00 waarbij iedereen wordt geaccepteerd zelfs met negatieve bkr. Een beetje vaag allemaal maar verder op t internet kon ik geen sites en forums vinden waarbij er voor deze firma gewaarschuwd werd dus vraag ik mij af is dit betrouwbaar en/of heeft iemand ervaring met deze firma.

475 8 Rapporteer

johanpc
door johanpc - May 8, 2008 om 11:34
1379 Antwoorden / 2 Vragen

De site ziet er super betrouwbaar uit maar niet heus .

Informeer eens bij de nederlandsebank.

jo
door jojanda - May 8, 2008 om 14:09
146 Antwoorden / 0 Vragen

Deze firma verkoopt op hun website 3! produkten... waaronder datgene waar jij het over hebt.

Op het adres wat genoemd wordt, vind je niets bij de kvk.

Zoek je bij KVK op ecro kom je meer hits tegen, maar in andere plaatsen.

ecrol ltd is een engelse bv zonder aandeelhouders, hoe dan ook, het lijkt met geen zuivere koffie.

Niet doen dus.

JOjanda

hutch
door hutch - May 8, 2008 om 14:44
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Een bedrijf dat alleen een postbusnummer opgeeft als contactadres, vertrouw ik zowiezo niet:

ECRO Ltd., Postbus 69, 6400 AB Heerlen.

Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betreft het hier alleen maar een tussenpersoon.

Dit bedrijf staat in Engeland op het volgende adres geregistreerd:

95 Wilton Road, Suite 3, London, SW1V 1BZ

Wat u doet, moet u uiteraard zelf weten.... maar pas op!

Gr. Hutch

hutch
door hutch - May 8, 2008 om 14:56
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Robasmat,

vooral voor personen die een negatieve BKR-notering hebben is het extra oppassen geblazen. Zij doen er meestal alles aan, om toch nog op een of andere wijze aan geld te kunnen komen.

Deze personen zijn gewilde slachtoffers voor dergelijke bedrijven. Vraagt u zich maar eens af, waarom zij een negatieve BKR-notering accepteren......

En u zegt het zelf al: "Een beetje vaag allemaal.....". Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Gr. Hutch

birdies
door birdies - May 9, 2008 om 09:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Een zeer simpele, zeer amateuristische website, geen volledige gegevens en jij vraagt je nog af of dit betrouwbaar is?? Denk dat ik dan ook maar even zo'n site in elkaar flans. Kan ik eindelijk stoppen met werken.

vl
door vlissingen1 - Oct 12, 2008 om 14:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

@Hutch :

Debet kaarten zijn te vergelijken met telefoonkaarten : namelijk het zijn prepaid kaarten, eerst geld storten, dan pas opmaken. Er is geen kredietfaciliteit aan zulke kaarten verbonden, vandaar dat een kredietwaardigheidscontrole niet nodig is. Je vind dan ook genoeg instellingen die een debetkaart uitgeven van Visa of Mastercard en geen enkele instelling kijkt voor dit soort kaarten naar je financiële verleden...Behalve als het om een kredietkaart gaat.

Ben het wel eens dat Ecro niet te vertrouwen is, maar als je een beetje verstand hebt, zie je dat binnen een paar seconden zelf wel (hopelijk).

vladja
door vladja - Oct 12, 2008 om 14:50
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Vraag is 5 maanden oud, dus zal het wel opgelost zijn.

vl
door vlissingen1 - Oct 13, 2008 om 14:10
3 Antwoorden / 0 Vragen

Onderwerp mag dan wel 5 maanden oud zijn, en de website van ecro is nog steeds alive, dus deze info is zeker nog relevant.

Bovendien zijn er genoeg mensen die niet snappen dat je voor een prepaid debet kaart (Visa, Mastercard) geen BKR toetsing nodig hebt en de simpele reden ervoor. Zoals je ziet wist Hutch deze info schijnbaar ook niet en krijg je dan een conclusie die totaal niet passend is.

ps Visa/ Mastercard debet worden niet via de Nederlandse banken uitgegeven !!!