tr
door tramine6 Dec 28, 2011 om 18:01
Geldzaken & recht

Ziektekosten

mijn zoon heeft een ziektekostenverzekering bij het zilveren kruis elke maand word er betaald een maal een regeling getroffen nu krijg die een rekening van 2009 van 650 euro dat die achterstand heeft het is nu bijna 2012 nooit geen herrinnering gehad kan dat zomaar als ik niet betaald binnen 10dagen gaat het naar debiteuren

528 2 Rapporteer

getty
door getty - Dec 28, 2011 om 18:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Klopt de rekening wel? Als het wel klopt en hij inderdaad nog moet betalen, probeer dan contact met ze op te nemen voor een nieuwe regeling. Klop het niet en heeft uw zoon wel betaald, laat ze dit dan schriftelijk weten MET betaalbewijzen.

re
door renate07 - Dec 28, 2011 om 18:53
142 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dochter heeft ongeveer hetzelfde probleem gehad met Zilveren Kruis Achmea. Ze kreeg ergens in het voorjaar een brief van hun dat zij een betalingsachterstand van enkele maanden had. Dit was niet zo. Ze heeft kopieen van haar bankafschriften gestuurd , waarin zij kon aantonen dat ze wel betaald had.
Een paar dagen later heeft ze zelf naar Zilv. Kr. Achmea gebeld hoe het ervoor stond en ze kreeg te horen dat ze idd geen betalingsachterstand had. Er waren intern bij hun fouten gemaakt.
Grt. Renate