do
door doe het zelver Mar 29, 2012 om 14:58
Geldzaken & recht

Zorg toeslag

Waar en hoe kan ik mijn zorg toeslag aanvragen en wat zijn de eventuele voorwaarden?

955 12 Rapporteer

th
door thea 2 - Mar 29, 2012 om 15:29
5 Antwoorden / 1 Vragen

zorgtoeslag regel je bij de belasting als je een digicode hebt kun je inloggen en kun je bij toeslagen een formulier invullen en kun je ook uitrekenen hoeveel je krijgt let er wel goed op dat je je verzamel inkomen invult of als je geen belasting invult je jaarinkomen deze heb je al gekregen van je werkgever of uitkering. Als je geen digicode hebt kun je deze aanvragen dit kan ook via de site van de belasting die krijg je dan na 5 werkdagen toegezonden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt

jo
door jorisw - Mar 29, 2012 om 17:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

www.toeslagen.nl

valerius-2
door valerius-2 - Mar 29, 2012 om 17:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen

klil hier...
Voor 2011 moet u voor 1 april de aanvraag gedaan hebben, voor het jaar 2011. Ga naar de site van RBD en daar kan u verder lezen wat u doen moet. Als u DigiD heeft kan u het gelijk aan vragen.

mahadma
door mahadma - Mar 29, 2012 om 18:34
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Voor alle duidelijkheid: ga niet hier naar toe, dit is een bureau dat u betaald om het te regelen. De belastingdienst doet dat niet.

vladja
door vladja - Mar 29, 2012 om 18:49
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Wel zorgen dat het voor 1 april a.s. binnen is bij de belastingdienst!!!!

Vladja

Cookies
door Cookies - Mar 29, 2012 om 19:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=vladja schreef op donderdag 29 mrt 2012, 18:49]Wel zorgen dat het voor 1 april a.s. binnen is bij de belastingdienst!!!!

Vladja

Dat had Valerius al vermeld.

ke
door kees_100 - Mar 29, 2012 om 21:25
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 29 mrt 2012, 18:34]Voor alle duidelijkheid: ga niet hier naar toe, dit is een bureau dat u betaald om het te regelen. De belastingdienst doet dat niet.

Dit is spam. Via dit bureau kost het aanvragen geld.

Op de site van de belastingdienst is het gratis (www.toeslagen.nl)

mahadma
door mahadma - Mar 29, 2012 om 21:35
11569 Antwoorden / 51 Vragen

En zonder reclame te willen maken, deze lieden zijn ook nog eens intermediair voor de huurtoeslag. Dus als je met deze slimmerikken in zee gaat kost je dat 2 x € 25,00 = € 50,00. In dit geval is de echte belastingdienst de betere keuze. Daarnaast zeggen ze dat ze "sneller" werken als de belastingdienst. Maar ze beginnen al met je aanvraag 7 werkdagen op te houden, omdat je dan nog kan annuleren. Dat betekend bijna twee weken extra wachten. Dus dat snellere zie ik even niet.Dit is de echte. Let op het logo midden bovenaan de site.

mahadma
door mahadma - Mar 29, 2012 om 21:36
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Kees_10

dit is geen spam maar een waarschuwing!

stacey
door stacey - Mar 29, 2012 om 21:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=kees_100 schreef op donderdag 29 mrt 2012, 21:25][quote=mahadma schreef op donderdag 29 mrt 2012, 18:34]Voor alle duidelijkheid: ga niet hier naar toe, dit is een bureau dat u betaald om het te regelen. De belastingdienst doet dat niet.

Dit is spam. Via dit bureau kost het aanvragen geld.

Op de site van de belastingdienst is het gratis (www.toeslagen.nl)

Sinds wanneer is een Waarschuwing Spam ?

getty
door getty - Mar 30, 2012 om 14:54
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=vladja schreef op donderdag 29 mrt 2012, 18:49]Wel zorgen dat het voor 1 april a.s. binnen is bij de belastingdienst!!!!

Vladja

V0or 2012 kunt u de zorgtoeslag nog het hele jaar aanvragen en zelfs tot september 2013.

th
door thijko - Mar 30, 2012 om 17:45
11 Antwoorden / 4 Vragen

Door alle publiciteit van de laatste dagen ook maar eens gekeken of ik er misschien recht op had en mijn jaarinkomen bleek idd onder het genoemde bedrag voor alleenstaanden te liggen. Daar heb ik idd nooit bij stilgestaan.
Om alsnog zorgtoeslag voor 2011 te krijgen moest de aanvraag vóór 1 april 2012 (dus zondag) binnen zijn. Vanmiddag ben ik bij het belastingkantoor in mijn woonplaats geweest en is het geregeld. Over 6 weken krijg ik ca. 400 euro terug over 2011 en in 2012 krijg ik ca. 35 euro per maand gestort.
Ben erg blij met de extra publiciteit.....
Alleen de reacties onder het artikel over zorgtoeslag op deze site baren mij nu wat zorgen. Maar ik ga er voorlopig maar vanuit dat de dame op het belastingkantoor weet wat ze doet.