Vragen gesteld door: meelaansyl
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Oct 7, 2016 om 21:10
Ik heb de gewoonte om mijn horloge (quartz) samen met mijn telefoon met naar bed gaan naast mijn wekker te leggen. regelmstig staat het horloge dan stil rond de tijd dat ik het dasr wegleg. ik dacht dat het kapot was, maar ook mijn nieuwe horloge stond na een paar dagen stil bij het neerleggen naast mijn wekker.
wanneer ik mijn horloge niet in de skaapkamer leg werkt het prima; leg ik het in ... Lees meer -
Mar 11, 2013 om 16:36
Al vele jaren ben ik verzekerd bij het zilveren kruis en ook al die jaren krijg ik 2 x per jaar dezelfde behandelingen bij de tandarts:
c11 periodieke controle
t53 standaard consult nazorg, tandvleesbehandeling door de tandarts
volgens de polisvoorwaarden wordt c11 100% vergoed en t53 voor 75%.
dit is ook al jaren zo gebeurd.
tot ik de declaratie van dit jaar terug k ... Lees meer -
Nov 1, 2012 om 14:26
Konica minolta biedt een gratis 'stand-by button' aan.
"vraag een gratis 'stand-by button' aan voor uw pc en verlaag uw energiekosten!
konica minolta hecht, zoals u weet, veel belang aan een duurzame leefwereld. in al ons werk streven we ernaar om het milieu zo veel mogelijk te ontzien. eén van onze initiatieven is het verlagen van het energieverbruik van onze systemen. ... Lees meer -
May 15, 2012 om 09:18
Mooie aanbieding had dixons voor moederdag: de ereader bebook club s met een gratis externe lader voor 129,99.
de maandag na moederdag staat de zelfde ereader op de site te koop voor een prijs van 99,99 en aangezien de externe lader maar 19,99 kost zal iedereen die van de aanbieding gebruik heeft gemaakt zich toch een beetje bedrogen voelen..... Lees meer -
Apr 16, 2012 om 14:14
Ik ben onlangs verhuisd en wilde ook bij mijnhi mijn adres wijzigen. helaas kent het systeem mijn nieuwe adres niet (het is nieuwbouw) en na een paar keer contact gehad te hebben met hi is hun reactie: jammer, we kunnen niets voor u doen.
kleine moeite toch om even handmatig mijn adres aan te passen?
bij andere bedrijven is dat ook zo gebeurd, die vonden het geen probleem.
blijkbaa ... Lees meer -
Mar 26, 2012 om 14:03
Na veel gedoe is mijn tafel (goossens) die bij levering beschadigd was vervangen door een nieuwe.
(zie onderstaande brief)
in eerste instantie zou mijn tafel gerepareerd worden, maar blijkbaar heeft men toch besloten mij een nieuwe te geven.
nu is de constructie van deze tafel anders dan die van de tafel die in de winkel stond en mijn eerste tafel, waardoor het effect van het verjon ... Lees meer -
Mar 14, 2012 om 12:32
Ik heb in 2008 mijn spaar-aktief beleggingsplan van de goudse verzekeringen (voorheen tiel-utrecht) opgezegt.
dit omdat mijn inleg elke keer weer hoger was dan de jaarlijkse waarde en dit alleen maar afliep.
mijn vraag is of dit beleggingsplan onder de woekerpolissen valt en zoja, heb ik nog recht op compensatie aangezien ik deze al heb opgezegd? Lees meer -
Mar 5, 2012 om 17:06
In december werd onze tafel geleverd door goossens (is ook betermeubel), maar helaas was er een flinke splinter van het blad los en zaten er krassen op 1 van de poten.
hoe vaak mag het bedrijf proberen de tafel te maken en moet ik genoegen nemen als de reparaties niet geheel onzichtbaar zijn? de tafel kost 1300euro. Lees meer -
Jan 26, 2012 om 11:51
Ik heb een koel/vries combi van samsung met in de deur blauwe ledverlichting. daar stel je de temperatuur e.d. mee in.
nu heeft 1 zo'n streepje het begeven ( 9 lijkt nu 5) en natuurlijk is het buiten de garantie, hij is van dec.2008.......
zijn er meer mensen waarbij de ledjes in de deur van de samsung koelkast het begeeft en heeft iemand een oplossing? Lees meer -
Aug 29, 2011 om 21:39
Weet iemand of de trajectkaart (maand en jaarkaart) van de ns blijft bestaan bij de nieuwe abonnementen?
ik ga over een maand of 2 elke dag treinen en een nieuw ns abonnement 'altijd vrij' is toch zo'n 1100 euro per jaar duurder dan een trajectkaart. Lees meer