Di
door Dick Oct 18, 2022 om 09:04
Huishouden & energie
Boiler niet geleverd

Hallo,

op 2-10-2022 hebben wij een boiler gekocht bij gaslooswonen.nl er stond op de site dat deze boiler a 520 euro binnen 1 werkdag geleverd kon worden. Twee dagen later kregen wij het bericht dat de boiler niet leverbaar is.

We hebben op een aantal manieren contact proberen te leggen. Telefonisch lukt het niet en via de mail krijgen we elke keer het antwoord dat het geld wordt overgemaakt. Maar dit is niet het geval.
Daarnet zie ik dat deze boiler nog steeds aangeboden wordt met de garantie: vandaag betaald, morgen geleverd. Dus misschien dat meer mensen hier in stinken?

We hebben dan ook 2 vragen:

Hebben jullie meer klachten van deze onderneming?

We hebben nu al een paar mails gestuurd, moeten we nu de rechtsbijstand er bij gaan halen?

Met vriendelijke groet

EDIT Redactie: Persoonsgegevens verwijderd.

3102 9 Rapporteer

sira
door sira - Oct 18, 2022 om 09:44
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ken het bedrijf niet, maar had u de boiler niet beter bij een plaatselijke leverancier kunnen kopen, ook m.b.t. garantie en service?

Haal uw privégegevens weg, u staat op een openbaar forum.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 18, 2022 om 09:45
16865 Antwoorden / 202 Vragen

Ten eerste: haal uw persoonlijke gegevens weg! Dit is een site die door ieredeen met i-net te bereilen is en dus ook voor 'diegenen die het nodig kunnen vinden ' u te overladen met spam of ongewenste telefoontjes.

Aks antwoord op uw vraag lijkt het mij uitermate zinvol om uw rechtsbijstandsverzekeraar in te schakelen. Namens de verzekeraar zal de nodige juridische actie genomen worden zoials bijv. in gebreke stellen. Dit is nu juist iets waarvoor een dergelijke verzekering zo zinvol is.

(Ik zal de redactie informeren m.b.t. uw persoonlijke gegegevns)

john devries
door john devries - Oct 19, 2022 om 11:21
219 Antwoorden / Vragen

Is de beantwoording van je e-mail misschien in map ongewenste mail terecht gekomen ?Terugbetaling duurt vaak 3-4 weken ,dus wacht even af voor je rechtsbijstand inschakeld.

mo
door mof - Oct 19, 2022 om 11:51
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ga er eens in persoon langs als u echt snel uw geld terug wilt ...

Phoenixstraat 37
1812 PP Alkmaar
Nederland

KVK: 71939849
BTW: NL220284945B01

go
door goofert - Oct 19, 2022 om 12:32
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Ik zie dat een soortgelijke boiler bij dit bedrijf in de pre-order status staat, met de verwachting dat de boiler medio november leverbaar is.

De vermelde prijs is nu € 645, dus € 125 duurder. Ik weet niet of het om exact hetzelfde apparaat gaat. Maar indien dat wel zo is, zou het bedrijf

dezelfde prijs moeten hanteren, als de prijs die gold bij u aankoop.

Ik kan nergens een review vinden over dit bedrijf. De website maakt een betrouwbare indruk. Met KVK nummer, volledige adresgegevens en

telefoonnummer, en e-mail adres. Maar een thuiswinkel keurmerk ontbreekt.

Als het bedrijf niet telefonisch reageerd en uw e-mail niet beantwoord, dan zou ik contact opnemen met de rechtsbijstandsverzekering.

Succes !

Me
door Meindo - Oct 19, 2022 om 12:40
64 Antwoorden / Vragen

Misschien hebben oplichters deze naam en adres gebruikt want op foto's op Google Maps lijkt het een normaal bedrijf.

1paul
door 1paul - Oct 19, 2022 om 17:21
3156 Antwoorden / 0 Vragen

stuur ze een laatste maning om te leveren binnen 15 dagen of uw geld terug te storten, doen ze dit niet schakel deurwaarder in om uw geld te halen, meld hen dit ook dat u deze stap zal zetten bij niet nakoming!

Di
door Dick - Oct 22, 2022 om 14:46
1 Antwoorden / 2 Vragen

Het geld is na 20 dagen terug gestort, maar de Boiler, die niet geleverd kan worden, staat nog steeds op de site....

panter22
door panter22 Oct 22, 2022 om 15:04
6599 Antwoorden / Vragen

Mooi, opgelost. Voortaan niet meer online kopen.