Dekacomfort.nl alias Fauteuildiscount.nl
Wie heeft er ervaringen met het bedrijf Deka Comfort ( www.dekacomfort.nl) uit Poeldijk? Deze firma verkoop sta-op stoelen. Deze frima is ook bekend onder Fauteuildiscount. Mijn moeder heeft een nieuwe stoel gekocht maar service is er niet, er wordt niet gereageerd op een aangetekende brief, bellen heeft ook geen zin want dat gaat via een callcenter en je wordt niet terug gebeld.
Het vreemde aan deze firma is dat zij op haar website allerlei instellingen aanhaald als referentie. Ik heb inmiddels een 10 tal instellingen verzocht om een referentie maar krijg steevast de mededeling dat zij Deka helemaal niet kennen. Ik zou blij zijn met ervaringen van jullie zodat ik e.e.a kan gaan bundelen
Alle waar naar zijn geld! Dit bedrijf levert goedkoop spul. Het is onredelijk om überhaupt service te verwachten wanneer je voor een paar honderd euro een confectie-fauteuil koopt. Wat denk je te verwachten van een bedrijf dat zich Discount noemt? Op hun website straalt de goedkope commercie er wat dat betreft duidelijk vanaf. "aanbevolen door ergotherapeuten", staat er ook: dat is ronduit misleiding, want ergotherapeuten waarschuwen juist tegen dergelijke bedrijven. Welke bedrijven die ergotherapeuten wel adviseren kan je ze het best zelf vragen.
Kijk daarvoor op ergotherapie.nl.
Steef.
Ik heb een aantal jaren geleden een sta op stoel gekocht bij FauteuilDiscount hiervan is de bedrading van de handbediening stuk gegaan ( ik had er te hard aan getrokken) ik heb ze gebeld en zijn ook direct gekomen ze hebben de bediening vervangen geheel kosteloos terwijl de garantie al lang afgelopen was.
Ik kan allen maar positief spreken over Fauteuil Discount
En de stoel zit prima!
Els
Meneer Steef wat bent u voor een ...... na enig speurwerk ben ik erachter gekomen dat u eigenaar bent van ZORGDRAGER.COM voorheen STEEFVANDELFT.nl wat zich bezighoudt met de verkoop van sta op stoelen.
Het bovenstaand bedrijf zet u in een negatief daglicht neer terwijl u de lezer naar Ergotherapie.nl leidt en wie zie ik daar ja hoor een betaalde advertentie (banner) van ZORGDRAGER.com
U beweert dat de (goedkope)commercie er afdruipt bij bovenstaand bedrijft hoe moeten we het noemen wat u hier doet??
Dan praat ik nog niet eens over de prijzen die u rekent!!!
Eén ding weet ik zeker ik zal NOOIT bij ZORGDRAGER.COM een stoel kopen.
In reactie,
De bovenstaande (arfo) klacht van 2010 was snel opgelost.
Wij hebben intussen duizenden klanten zonder klachten bediend, als er al eens klacht was, is die altijd goed opgelost. Hier zijn wij trots op!
Dat er geen service van ons verwacht mag worden (zoals Steef stelt) en geen kwaliteit wordt geleverd, is natuurlijk volstrekt onzin. Wij werken met de 3 grootste topfabrikanten uit Duitsland die ieder een eigen servicedienst hebben en bij de klant aan huis de service verleent ten alle tijde!
Waarom noemen wij ons Fauteuil Discount?
Omdat wij geen dure showrooms hebben. Wij werken met internet en demonstratiebussen door heel Nederland, hierdoor besparen wij enorm op de kosten. Op deze manier kunnen wij onze producten voordeliger aanbieden.
Waarom kiezen wij niet voor Nederlands fabricaat?
In Nederland zijn maar een paar spelers op de markt, deze maken de zogenoemde ziekenfonds- stoelen, groot en pompeus, die men niet in de woonkamer wil hebben staan.
Duitse fabrikanten maken mooie strakke modellen met een perfecte zit en langdurige garanties.
Wij danken al onze klanten die het vertrouwen in ons hebben gehad en onze toekomstige klanten verwelkomen we graag.
DEKA Comfort / Fauteuil Discount
Je tekst hier...
[quote=toon3009 schreef op donderdag 5 apr 2012, 11:13]Meneer Steef wat bent u voor een ...... na enig speurwerk ben ik erachter gekomen dat u eigenaar bent van ZORGDRAGER.COM voorheen STEEFVANDELFT.nl wat zich bezighoudt met de verkoop van sta op stoelen.
Het bovenstaand bedrijf zet u in een negatief daglicht neer terwijl u de lezer naar Ergotherapie.nl leidt en wie zie ik daar ja hoor een betaalde advertentie (banner) van ZORGDRAGER.com
U beweert dat de (goedkope)commercie er afdruipt bij bovenstaand bedrijft hoe moeten we het noemen wat u hier doet??
Dan praat ik nog niet eens over de prijzen die u rekent!!!
Eén ding weet ik zeker ik zal NOOIT bij ZORGDRAGER.COM een stoel kopen.
Beste heer Toon,
Dank voor de input: uw 'speurwerk' bestaat uit het lezen van mijn profiel hier op kassa begrijp ik. Daar stel ik me netjes voor en kunt u lezen wat mij dagelijks mijn bed uit doet komen: Veelzitters en hun werkelijk enorme zitproblematiek.
Als u me verwijt dat ik veelzitters die een stoel willen gaan aanschaffen, adviseer een ergotherapeut te raadplegen, terwijl ons bedrijf op ergotherapie.nl adverteert, ben ik hieraan met alle vormen van plezier schuldig!
En verder onze bedrijfsnaam in chocoladeletters op de website van Kassa: dank! :-)
Ik begrijp ook dat u er niet voor kiest ons te gaan bezoeken. Dat is jammer, ik zou ook u graag ontmoeten voor een goed gesprek over goed meubilair.
Vriendelijke groet, Steef.
In reactie op het stukje van DEKA heb ik de behoefte te nuanceren; Mijn wat pinnige reactie kwam met name doordat op die website de suggestie wordt gewekt dat de goedkopere confectiestoelen met sta-op-motor aanbevolen zouden worden door ergotherapeuten. Het zou mijn keuze bepaald niet zijn dat zo te doen.
Verder: ik vind het niet reëel om veel service te verwachten op fauteuils die voor een paar honderd euro bij de eindgebruiker komen. Onder service versta ik ook zitadvies, maatwerk en aanpassingen om te komen tot ergonomisch verantwoord, adequaat zitcomfort. Kapotte stoel binnen garantie moet je repareren; dus dat is logisch.
Ik ben er wel van overtuigd dat het gekozen business-model in essentie integer is en er hier voor een eerlijke prijs producten worden aangeboden. De verhalen die ons bereiken over agressieve verkoopmethoden en tarieven door andere partijen zijn soms huiveringwekkend.
Ik denk dat wij binnen ons werk vanuit het medisch perspectief een aardig beeld hebben gevormd over hoe mensen met een zitprobleem voor zichzelf in onwetendheid de verkeerde fauteuil hebben aangeschaft. Vaak voor heel veel geld!
Een enorm discomfort, pijn-problematiek, wonden, vergroeiingen, depressie zijn vaak direct te linken met een foute stoelkeuze voor een echte veelzitter. Dat een verder actieve 'babyboomer' met slechte knieën niet de zwaarste eisen stelt aan een stoel met sta-op-functie is niet zo'n punt natuurlijk .
Nederlandse stoelen zijn niet pompeuzer. Pas nog werd er in Brabant nog een heel fraaie 'gelanceerd'. Ik zal hier geen namen noemen dan wordt het maar een reclameriedel.. maar reken maar dat Nederlandse bedrijven meubeltechnisch en ergonomisch hoogwaardig en: mooi meubilair leveren.
Artikel dat ik eerder schreef over onnodig leed op 'zitvlak' ...
Dit werd op Trosradar geplaatst in reacttie op louwerenslodder
Ik heb nog nooit zo'n trieste reactie als de uwe gelezen. Uw moeder is kennelijk net overleden en u hangt al aan de telefoon om uw erfenis veilig te stellen. Had u werkelijk niets anders om u druk over te maken?
U zet de winkel weg als aasgieren, terwijl u vergeet in de spiegel te kijken. Wat kan de winkel doen aan uw situatie ? Zij hebben geen enkele plicht om een stoel, welke niet meer als nieuw te verkopen is, terug te nemen. U dwingt een gunst af door ze als onmensen af te schilderen.
Misschien was u toen niet zo helder van geest en emotioneel stabiel, maar dat was u wel toen u dit onderwerp op dit forum plaatste en het bedrijf voor de rest van de wereld zwart maakte.
Gecondoleerd
Volgende reactie:
neem aan dat het afgelopen aug is gebeurd??? dat overlijden?
als nog gecondelodeerd
maar ik ben het helaas met cra.... eens...
waar u hoofd wel niet naar staat of de fam om gelijk hoppa ....
maar we weten de situatie ook niet misschien moet de begrafenis betaald worden?zou kunnen zo niet dan vind ik dat u erg snel bent met alles...
enne als een antwoord u niet bevalt,ik heb ook aantal berichten per dag en deze zal u dan op niet bevallen
dat is jammer dan,u zet iets neer,kwaad en u krijgt reactie,
als mijn moeder zou overlijden zou ik zo snel niet gelijk alles weg willen doen,mits er geld nodig is..
maar dat schrijft u niet dus ja..
zomaar een bedrijf zwart maken is natuurlijk makkelijk...terwijl ze in hun recht staan..
bekijkt u het eens andersom,denkt u dat u de enige bent die een fam lid verliest misschien krijgen ze wel 20 verzoeken per week....
als nog veel sterkte...
zet hem op mp
Volgende reactie:
Als de stoel nog in topconditie is, dus niet ondergepiest enzo, bied de stoel dan aan een financieel minder bedeeld iemand aan die er wellicht nog jaren plezier van kan hebben.
Dan heeft u er een goed gevoel aan overgehouden, en maakt u een ander ook nog blij.
De winkel heeft m.i. groot gelijk de stoel niet terug te nemen, de stoel is gebruikt, en kan niet weer als nieuw verkocht worden. Bovendien, waar leg je de grens, wanneer neem je een stoel nog wel terug en wanneer niet meer? Dan krijg je daar weer ellenlange discussies over.
Volgende:
Was er niemand bij je moeder dan, in die allerlaatste fase van het leven, toen het contract getekend werd, en de stoel werd afgeleverd? Heeft ze zelf het contract getekend, en zelf de stoel aangenomen?
Ik ben het met mijn voorgangers eens: zelden zo'n trieste reactie gezien. Sorry hoor. Het lijkt inderdaad op het veiligstellen van een erfenis, anders niks. Koop=koop. Het ding is gebruikt, niet nieuw meer, is dus ook niet meer als nieuw te verkopen. Waarom moet het bedrijf die stoel terug nemen dan, en er een hoop op verliezen? Dat heeft niets met redelijkheid en billijkheid te maken.
Je kunt het probleem op het bord van het bedrijf leggen, maar:
- het bedrijf heeft als doel om stoelen te verkopen, niet om vast te stellen hoe lang iemand er wel of niet gebruik van zal maken, of hoe lang iemand nog te leven heeft. Daarbij, als iemand een paar dagen voor zijn/haar dood nog iets per sé wil, waarom zal dat bedrijf daar tegen protesteren? Ze verkopen, verder niks.
- als er een stoel besteld/verkocht wordt weet het bedrijf toch niet hoe lang de klant nog te leven heeft? Hoezo maakt dat bedrijf dan misbruik van doodzieke mensen in hun allerlaatste fase van hun leven?
En ja, dit bericht zal ook wel niet in de smaak vallen, jammer dan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer