ge
door gerrit250 May 7, 2017 om 10:45
Huishouden & energie

Eco Ledlights van speeurders.nl

Op de website van speurders .nl werden deze week Eco Ledlights op zonnecellen aangeboden 2 stuks van 119,95 voor 19,95 Euro.
Ik heb vorig jaar 2 van die dingen gekocht. Ze werkten "voor geen meter" Ik heb mij beklaagd en kreeg een neiuwe toegezonden, die helaas ook nietw erkte. . Ik heb speeurders.nl nog een mail gestuurd voige week maar de aanbieding is blijven staan. Ik zag op de website van speurders.nl dat 561 mensen deze äanbieding" besteld hebben  Ik ben benieuwd of er hier lezers zijn die die dingen ook besteld hebben en wat hun ervaringen zijn

€19,95 ipv €119,95 – TWEE Eco Solar LED Lights; 16 sterke SMD LED's!

Volledig op zonne-energie dus ideaal voor de tuin

1023 7 Rapporteer

zoekster1
door zoekster1 - May 7, 2017 om 10:53
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Het bereik hier is erg laag. Alleen een handje forumleden  bekijken hier de vragen die niet in de nieuwsbrief staan. U kunt u beter melden op de facebookpagina van Speurders.nl.  Dan heeft u een groter bereik. Doe het dan onder de bovenste foto (gaat over het weekend), dan blijft uw bericht langer bovenaan.

ne
door neodutchio - May 7, 2017 om 11:18
5157 Antwoorden / 12 Vragen

De forumleden hier zullen geen gebruik maken van zo'n aktie. Motto hier is als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het ook zo. Een actie van €119,95 nu voor slechts €19,95. Hoe geloofwaardig.

Heeft u het bij speurders gekocht, of via een aanbieder op speurders? Daar zit nogal een verschil in.

Cookies
door Cookies - May 7, 2017 om 12:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, die dingen niet besteld. Je gelooft toch niet echt dat die dingen 119,- euro waren? Speurders verwijdert hooguit advertenties van oplichters.

Grappig, dat was een aanbieding van de Telegraaf, logisch dat die de advertentie niet gaat verwijderen.;-) Overigens is de "aanbieding" inmiddels voorbij http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:7UgYAbOKeUIJ:aanbiedingen.telegraaf.nl/twee-eco-solar-led-lights-220217.html+&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=opera

fa
door familyman - May 7, 2017 om 14:10
888 Antwoorden / 1 Vragen

Zeg nu even zelf, je betaalt € 20,00 inclusief de 21 % btw. Dan moet het artikel nog verpakt, verzonden enz. worden. Dan kan je op je 10 tenen natellen dat je rommel, bagger, garbitch of nog erger koopt. Dat moet je op voorhand doorhebben en zeker niet kopen, die € 119,95 is natuurlijk helemaal kitch.

wi
door wilhelmina59 May 7, 2017 om 14:25
516 Antwoorden / 0 Vragen

@familyman, shame om you.....garbitch:-)

jo
door jorisw - May 7, 2017 om 15:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Op een goed product geen je toch niet zoveel korting?

Gr
door Grunn1 - May 7, 2017 om 16:05
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Soortgelijke lampies waren deze week in de aanbieding bij kruidvat voor een paar eurie.

Ni
door Nientje1980 - May 8, 2017 om 22:29
46 Antwoorden / Vragen

Heb ook van dit soort lampjes, wel ergens anders gekocht, maar het zijn wel dezelfde (worden erg vaak , en op veel verschillende website aangeboden.
Bij mij werken ze best aardig. In de winter merk je wel dat door de lange nachten ze het niet de hele nacht volhouden.
Ben er dus redelijk tevreden mee.