di
door digioma Apr 23, 2015 om 00:05
Huishouden & energie

Elektr. bandschuurmachine (smal)

Wie heeft ervaring met de Powerplus POWX 139 Powervijl 13 x 457 mm ? Moet worden gebruikt voor afschuren metalen tuinhek met smalle spijltjes. Wordt tegen redelijk bedrag aangeboden bij die firma die ook boeken en CD's aanbiedt.

1381 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 23, 2015 om 00:08
11532 Antwoorden / 51 Vragen

Wordt tegen redelijk bedrag aangeboden bij die firma die ook boeken en CD's aanbiedt.

Lijkt me bepaald geen echte speciaalzaak ............ controleer de reviews (voor wat die waard zijn) vóór je besteld.

Als je dit ding geregeld wil gebruiken, zou ik liever naar een zaak met service verwachting gaan.

hansje klein
door hansje klein - Apr 23, 2015 om 00:33
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ook direct te bestellen op eigen website. Misschien ook ergens in jouw buurt voor deze klus te huur? Stripschuurmachines te huur voor ca. € 15,- per weekend.

di
door digioma - Apr 23, 2015 om 08:22
646 Antwoorden / 29 Vragen

Mahadma, bij de bekende merken is dat type schuurmachines rond de 100 euro en dat is me net te kostbaar voor de enkele keer dat je zo'n machine gebruikt.
Hanschen, bij de bouwmarkten met verhuur zijn die smalle machines niet te huur, zelfs niet bij Bo-Rent... ben ik naar toe geweest. Wel de veel bredere modellen.

hansje klein
door hansje klein - Apr 23, 2015 om 08:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@digioma

Het was al erg laat, maar ik zag spontaan al drie verhuurders van stripschuurmachines:

Looman-verhuur.nl
Lemerij.nl
Alfredverhuur.nl

.....maar ken uw locatie natuurlijk niet. Misschien nog even doorzoeken?

di
door digioma - Apr 26, 2015 om 13:59
646 Antwoorden / 29 Vragen

Dit soort bandschuurmachines in deze maat (13 mm breedte) wordt hier in de regio nergens verhuurd. Te gevoelig voor ondeskundig/ruw gebruik.
Maar... gisteren bij de bouwmarkt die met een K begint zelf toch maar een dergelijke schuurmachine van een goed bekend staand merk gekocht tijdens de 20% kortingsaktie. Scheelde 18 euro en nu hebben we er zelf eentje... die we dus beslist NIET uitlenen!!! Met dank voor de reacties.