ha
door haarlem_1 Jul 29, 2004 om 13:11
Huishouden & energie

Exakta kozijnen kopen?

Het laatste deel van onze woning willen we gaan renoveren met kunststof kozijnen. Heeft iemand ervaringen met Exakta uit Winterswijk?

1062 5 Rapporteer

an
door andreasr - Aug 10, 2004 om 10:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Jawel Ik ben zelf vertegenwoordiger geweest bij deze firma, maar ik ben weggegaan omdat de verkoop totaal is gericht op de financiering en behoorlijk agressief is. Tevens staat de absurt hoge prijs niet garant voor een top kwaliteit keurkozijn is ook zó een bedrijf. Vraag eerst een paar offerte,s aan sommige bedrijven werken niet met een offerte maar dat is best gangbaar in deze branche het zegt namelijk niets over de kwaliteit, betaal ook nooit aan maar pas bij oplevering een goed bedrijf kan dit namelijk doen omdat de geldstroom continu is en dat betekend dat er tevreden klanten zijn. Ik ben zelf zeer te spreken over de firma Renster  uit deventer die tevens een vestiging heeft in Amsterdam te bereiken onder gratis nummer 0800 5705700 of 0620408368.

ha
door haarlem_1 - Aug 10, 2004 om 10:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor uw antwoord. We hadden van anderen al begrepen dat Exakta duur is en niet altijd even goed. We laten ook de rest van ons huis nu door KeurKozijn vervangen. We weten dat zij prijzig zijn, maar ook uitzonderlijke kwalitiet bieden. Over de eerste opdracht waren we uiterst tevreden, we wilden alleen weten of gelijke kwaliteit ergens anders misschien goedkoper was. Gelijke kwaliteit is helaas niet te vinden. Succes met uw nieuwe functie bij Renser.

gc
door gcasteelen - Aug 12, 2004 om 23:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

geachte, hoewel ik geen Exakta kozijnen heb, heb ik wel dermate slechte ervaringen met Exakta dat ik u zou aanraden zeker niet met dit bedrijf in zee te gaan. Op slinkse wijze heb ik vorig jaar een offerte getekend omdat de colporteur dan niet hoefde terug te komen, want ik kreeg de verzekering dat ik telefonisch kon annulreen, wat ik ook gedaan heb. nu anderhalf jaar later wordt ik gedwongen de kozijnen te kopen of een geldsom te betalen die de helft van de kozijnen zouden kosten. Ik word nu bestookt met brieven waarin grote verzinsels en onwaarheden staan en de toon wordt steeds agressiever. Ik wil dit gaarne toelichten

sc
door schriani - Oct 8, 2004 om 20:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedoeld voor gcasteelen. Opzeggen kan alleen schriftelijk binnen 8 dagen. Ik ben bang dat U, net als wij, misleid bent. Wij hebben een koopovereenkomst getekend onder voorwaarde dat bij niet verstrekken van de vergunning voor een dakkapel van minimaal 3 meter, de overeenkomst kostenloos ontbonden zou worden. Niet goed gelezen, dus we moeten nu toch een kleinere dakkapel plaatsen of 45 % van de aankoopsom betalen. Zie ook forum Trosradar ( aannemers), hierop heeft ook een werknemer van Exakta gereageerd. Ben benieuwd hoe het in uw geval afloopt. Succes.

anitatje
door anitatje - Feb 28, 2005 om 23:25
4 Antwoorden / 5 Vragen

Ik kan wel janken als het om Exakta gaat, mei 2004 zijn we met hun in zee gegaan, en afgelopen week is het na veel getouwtrek via rechtsbijstand eindelijk geregeld. Had ik de verhalen van jullie maar eerder gelezen. Ga echt nooit met dit bedrijf in zee want die vertegenwoordigers naaien je echt een oor aan!!!