poltol
door poltol Sep 6, 2010 om 20:21
Huishouden & energie

In de war????

Dames en Heren,

Deze site is op dit moment heel erg in de war.
Koppelingen naar vragen kloppen niet, en als je dan wat beantwoord komt het bij de verkeerde vraag te staan.

Wordt er nu wel of niet wat aan gedaan?
Heeft de VARA al een plan?
Zo nee, waarom niet?
Zo ja, zet dat dan eens een keer in de KASSA nieuwsbrief, dan weten wij het ook.
Ik baal hier hevig van.
Ga even een paar dagen wat anders doen.
Hier beantwoorden is nu zinloos.

Tot betere tijden, poltol

1242 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 6, 2010 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo poltol,

Is inmiddels een bekend probleem. Er was ook al een topic over, maar dat lijkt inmiddels al van de aardbodem verdwenen te zijn. Het probleem lijkt zich voornamelijk voor te doen wanneer er meerdere topics met dezelfde topictitel bestaan. Laten we hopen dat er wat aan gedaan wordt........ zzzzzz.......

Freya

ve
door verwijderd - Sep 6, 2010 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja het topic 'verkeerde vraag' kan nog wel gevonden worden, maar lijkt te zijn verwijderd. De Kassa redactie kan er weer eens niet tegen dat hier kritiek op de Grote Leider wordt geuit.

ve
door verwijderd - Sep 6, 2010 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi poltol,

Zoals freya al aangeeft: ik zie net dat een topic van mijn hand weer eens verwijderd is. Blijkbaar is er iemand na het weekend wakker geworden.
Deze staat er nog wel al is die afgesloten.
Vandaag weer de door jou ook opgemerkte FOUTEN meegemaakt.
Ik onderschrijf dan ook je vraag!
(Benieuwd hoe lang dit op de site staat) ;-)

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2010 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

vandaag word ik ook naar verkeerde vragen door gestuurd of raecties komen niet aan op de site, och ja, komt vast door een computer.....:-(

ve
door verwijderd - Sep 12, 2010 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Staat inmiddels al een aantal dagen op de voorpagina vermeld.
Het zou wel fijn zijn als deze storing sneller wordt opgelost dan gebruikelijk, rondom wijzigingen blijft de redactie vaak oorverdovend stil voor lange tijd.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze zouden topics van meer dan een jaar oud gewoon moeten verwijderen,deze site loopt zo hardstikke vol en kan er ook minder gesjoemeld worden door de puntenjagers, het zal mij wel weer rooie opleveren.

Mvrgrt Nico

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@knoop4x9,

Lees ook maar eens hier.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edwardus,

Snel opgelost? Wordt m.i. alleen maar erger: de zoekpagina werkt ook niet meer.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

@knoop4x9: van mij een groene, omdat ik het helemaal met je eens ben. Al die ouwe topics zij helemaal niet relevant meer. En als de redactie 1 jaar tekort vindt, maak er desnoods dan 2 jaar van. Maar topics van 2003, wat moet je er nog mee?

@edrick3: was week geleden ook al zo.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het niet een idee om de topic te sluiten, maar misschien nog wel te laten zien, zodat mensen wel de oplossingen kunnen gebruiken.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

spooky01 schreef op maandag 13 sep 2010, 18:10: Is het niet een idee om de topic te sluiten, maar misschien nog wel te laten zien, zodat mensen wel de oplossingen kunnen gebruiken.

Wel, als de redactie verwijderen te ver vindt gaan, ben ik al blij met een slotje. Maar ja, wat de gebruikers vinden, is helemaal niet belangrijk voor de redactie.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@spooky01,

Lees maar even bij het antwoord van 17.54 uur.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Had ik niet gedaan, stom he

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 13 sep 2010, 18:15: @spooky01,

Lees maar even bij het antwoord van 17.54 uur.

Edrick, ze sluiten alleen de topics waar kritiek op de site wordt geleverd. Dan kan het ineens wel.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2010 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@birdies,

Van vrijdagavond tot maandagmorgen zit je goed!

ve
door verwijderd - Sep 14, 2010 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Edwardus:

Snel oplossen? Denk het niet, als je niet weet dat je ieder topic op moet bergen met een unieke verwijzing!
Nu worden ze opgeborgen op topic headertekst, die zeker niet uniek is. Dilettanten!
Het resultaat zie je:
Ik reageerde op een recent topic en wordt doorgestuurd naar een oud topic met dezelfde topicnaam. Dan nog en nog en nog maar eens proberen. Vaak weer een ander topic met dezelfde topic header, doch soms ook dezelfde doch verkeerde. Meestal niet het topic waar ik op wil reageren. Nou, dan leg je het moede hoofd, na schudden om zoveel onwijsheid, maar in de schoot. Jammer voor topicstarter. Want misschien had deze wat gehad aan mijn reactie. Want daar doen we het toch voor.

Er wordt aan deze database een heleboel flauwe kul gehangen, waar je niets aan hebt, doch een fatsoenlijk en goed werkende database maken? Daar moeten ze toch nog maar eens voor naar school....

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2010 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

hrdwerrorman

De problemen zijn bij de RedactieOnline bekend en er wordt aan gewerkt................................................................................................................
.............................................................................................................................
zegt de redactie.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2010 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op dinsdag 14 sep 2010, 15:14: ... er wordt aan gewerkt................................................................................................................
.............................................................................................................................
zegt de redactie.

Hmmm merk ik niet veel van. Er zijn steeds meer functies die op deze site niet werken! Ach, dit topic zal zodadelijk weer gewist zijn.... :-(

ve
door verwijderd - Sep 14, 2010 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

De problemen met de Kassa-site zijn inmiddels bekend bij de redactie. Op- of aanmerkingen kunt u sturen naar kassa-online@vara.nl.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online