cr
door croonenberg Mar 26, 2006 om 11:21
Huishouden & energie

Jaar afrekening

We hebben als leverancier voor gas en stroom de Nuon. Essent is onze netwerkbeheerder. Van Essent hebben we de jaarafrekening gehad en zij sturen de gegevens door van het verbruik naar de Nuon. Dit is inmiddels op 5 Februari gebeurd.


Heb op 6 maart een medewerker van de Nuon gebeld en gevraagd waarom wij nog niks gehoord hadden. Er was schijnbaar iets fout gegaan. Alles werdt nu in orde gemaakt. Alle voorschotnota"s tm Januari 2006 zijn gewoon netjes betaald.


Een compliment voor de medewerker die ik aan de telefoon had, hij stond mij netjes te woord.


Ik maak mij een beetje ongerust en maak voorlopig het oude voorschotbedrag over, zodat er geen achterstand komt.


Als de medewerker van dit forum van de Nuon dit leest, graag een goede tip, wat we kunnen doen.


Bedankt alvast voor iedereen die een goede tip of raad heeft

335 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2006 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dit is een bekent probleem essent is niet meer zo snel als je geen klant meer bent ik maak dit al 4 jaar mee


ik ken medewerkers van essent die mijn vemoeden hebben bevestigt

ve
door verwijderd - Apr 6, 2006 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer/mevrouw Croonenberg,


Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u een toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.


Met vriendelijke groet,


De medewerker

ve
door verwijderd - Apr 6, 2006 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo medewerker,


Gelukkig,dat je on line bent. Hier volgt het Klantnummer 20641531


Nogmaals bedankt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer