te
door teokemperman Oct 1, 2005 om 20:06
Huishouden & energie

Mag ik de termijnbetaling stopzetten ?

Ik betrek nu stroom via Oxxio. Ben bijna 2 jaar klant. Heb nog steeds geen afrekening ontvangen. Krijg alleen maar algemene antwoorden op mijn vragen, of mijn netbeheerder Nuon krijgt de schuld.


Volgens mijn eigen berekening heb ik veel geld van Oxxio tegoed. Het ziet er voorlopig niet naar uit dat ik dat krijg. Met mijn minimumuitkering ben ik niet van plan Oxxio te sponsoren.


Opzeggen, of het termijnbedrag verlagen is niet effectief. Daarom storneer ik sinds 3 maanden mijn termijnbetaling. Omtrent de reden heb ik Oxxio geinformeerd en ze verzocht er administratief rekening mee te houden. Oxxio reageert door Intrum Justitia, een incassobureau in te schakelen.


Tot op dit moment ben ik degene die geld tegoed heeft en niet Oxxio, terwijl nu al incasokosten in rekening gebracht worden en met afsluiting gedreigd wordt.


Heb ik als klant rechten, of mag Oxxio zo schandelijk handelen ?

431 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

de
door dedrijver - Oct 4, 2005 om 22:22
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Stuur een mailtje naar de directeur van Oxxio. Zijn naam is Erik de Heus. Zijn email adres is: E.deHeus@oxxio.nl. Uw probleem wordt dan zeer snel opgelost.


 


Succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer