Al
door Alexde Oct 3, 2022 om 13:04
Huishouden & energie

Mijn energie leverancier saldert nog steeds per maand

Vandaag op 3 oktober contact gehad met Budget energie over salderen per maand bij variabel contract dat de minister had besloten dat het per jaar moet maar budget wacht gewoon af wanneer dit wettelijk is vast gelegd en houd nog steeds de saldering per maand .

894 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 3, 2022 om 13:11
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Zie deze infio en lees dat er nu nog geen strikte regtels zijn: https://www.consuwijzer.nl/elektriciteit-en-gas/duurzame-energie/wat-is-salderen

Mogelijk is het zivol om dit voor te lggen bij www.gaslicht.com

Al
door Alexde - Oct 3, 2022 om 13:23
2 Antwoorden / 2 Vragen

De vraag ook naar ACM gestuurd wacht op antwoord maar dat kan nog wel even duren

marita5
door marita5 - Oct 3, 2022 om 14:11
11560 Antwoorden / 15 Vragen
Al
door Alexde Oct 3, 2022 om 20:09
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Marita5
Had budget al een tijdje terug en vandaag gemeld bij  Budget en  Acm ,bij Acm vandaag al weer een bericht gestuurd maar die doet niet zo veel te druk denk ik.

marita5
door marita5 Oct 3, 2022 om 20:12
11560 Antwoorden / 15 Vragen

@Alexde , Acm heeft het inderdaad druk , ook nog eens personeelstekort .

Stuur Budget Energie een brief ( Bezwaar aantekenen ) , zie voorbeeldbrief in de tweede link .

Bel ons

Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 13:00 uur

Mail ons

Ik wil iets vragen
Ik wil iets melden

Op dit moment krijgen wij meer vragen en hebben wij helaas te maken met een personeelstekort. Hierdoor zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar en duurt onze reactie via e-mail langer dan u van ons gewend bent. Dat spijt ons zeer. We doen ons uiterste best om dit probleem snel op te lossen.