hilly
door hilly Feb 7, 2012 om 15:28
Huishouden & energie

Nieuwe gashaard

Vorig jaar(21-2) heb ik een nieuwe gashaard gekocht merk Bocal
type A84 mil. Begin november 2011 begon de ruit aan de binnenkant links boven bruin te worden en over de verdere oppervlakte een soort witte vlekken. Ik heb de leverancier gebeld en een mail gestuurd met de klachten. Er werd niet op gereageerd dus na enkele weken maar ff weer gebeld.
Ik kreeg iemand van de planning en hij zei: ik bel u zsm terug.
Begin januari 2012 maar weer ff gebeld en een afspraak gemaakt op 30 januari. Monteur gekomen en die vertelde mij dat dit euvel aan mijn kat lag,n.l. de katteharen komen in de kachel met dit bovenstaand gevolg. Ik vind dit een vreemd verhaal want ik heb binnen in het rooster geen katteharen kunnen ontdekken. Ik vroeg hem: dit valt toch wel onder de garantie want hij is nog geen jaar oud. Monteur zei,denk het wel en neem maar aan dat u er verder niks meer van hoort.
Vanmorgen toch een rekening van 60 euro gekregen. Kan dit en wat verder te doen?

BVD

669 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2012 om 16:26
16869 Antwoorden / 108 Vragen
0

Dat u geen kattenharen terug kunt vinden op het rooster is natuurlijk niet zo vreemd, die verbranden, verschroeien. Heb zojuist uw gashaard gezien bij Bocal op Google. Als het inderdaad kattenharen zijn, wat ik niet uitsluit, kunnen ze dit schuiven onder de noemer "niet goed gebruikt" met betrekking tot de kattenharen. U heeft wel garantie maar ik denk dat ze bovenstaand argument wel gebruikt hebben om u de voorrij kosten te berekenen. Toch nog maar even protesteren. Succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer