cr
door croonenberg Apr 12, 2006 om 17:32
Huishouden & energie

Nuon

Een compliment voor jullie ,mensen van de Nuon.Jullie hebben ons weer perfect geholpen . Dat mag dan ook wel eens gezegd worden op deze site.

Nogmaals een groot Dank je wel, medewerker.

Groetjes Mijnheer en Mevrouw Croonenberg

415 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 12, 2006 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

We begrijpen je wel, maar als je zo"n ellende vorig jaar met de vorige leverancier hebt gehad, Vinden wij dat af en toe op de beruchte pagina ook wel eens een compliment mag gegeven worden.

Ik hoop ook dat jullie doorgaan om goede tips te geven.

Dus veel succes jullie doordenkers.

Groetjes

ve
door verwijderd - Apr 12, 2006 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag mijnheer & mevrouw Croonenberg,

De complimenten zullen worden overgedragen.

Nu niet te veel complimenten geven in deze rubriek, hoor.... dit is eigenlijk een 'klaagsite', straks gaat iedreen nog denken dat er geen problemen meer zijn en dan zitten de medewerkers van Kassa straks zonder werk.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 12, 2006 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb uw eerdere vragen teruggelezen en ik denk dat ik namens iedereen spreek: graag gedaan! Als u ergens niet mee uitkomt (en niet alleen Nuon) dan zijn er veel medeconsumenten en stiekem online verblijvende Nuon-medewerkers die met u mee willen denken om tot een oplossing te komen. We staan allemaal open voor uw vragen.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 13, 2006 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat niemand van Nuon dit ooit lezen zal.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2006 om 08:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Cannacampo,

Zeg nooit nooit. Misschien lezen demedewerker en/of medewerker nog over onze schouders mee.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 14, 2006 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch fijn als je gedwongen winkelnering bij hen hebt (uitsluitend als netbeheerder) en Nuon klaarblijkelijk als dank de afrekening daarvoor apart in rekening brengt (ad € 1,00 per betaling). Inderdaad, het mag wel eens gezegd worden?????????

ve
door verwijderd - Apr 14, 2006 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb overigens een aardige oplossing in gedachten:

iedere automatische afschrijving laten storneren en vervolgens apart weer overboeken. Zal de meneer Molengraaf vast en zeker erg op prijs stellen.

In mijn situatie is sprake van uitbuiten van een monopoliepositie, NUON is namelijk niet mijn leverancier. Heeft een van de lezers een suggestie of het aanschrijven van de NMA zinvol is?? Een brief aan z.e. Brinckhorst is snel geschrven, laar die maar snel zijn splitsingsplannen gerealiseerd krijgen.