cr
door croonenberg Apr 12, 2006 om 17:32
Huishouden & energie

Nuon

Een compliment voor jullie ,mensen van de Nuon.Jullie hebben ons weer perfect geholpen . Dat mag dan ook wel eens gezegd worden op deze site.


Nogmaals een groot Dank je wel, medewerker.


Groetjes Mijnheer en Mevrouw Croonenberg


 

415 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2006 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

We begrijpen je wel, maar als je zo"n ellende vorig jaar met de vorige leverancier hebt gehad, Vinden wij dat af en toe op de beruchte pagina ook wel eens een compliment mag gegeven worden.


Ik hoop ook dat jullie doorgaan om goede tips te geven.


Dus veel succes jullie doordenkers.


Groetjes

ve
door verwijderd - Apr 12, 2006 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag mijnheer & mevrouw Croonenberg,


De complimenten zullen worden overgedragen.


Nu niet te veel complimenten geven in deze rubriek, hoor.... dit is eigenlijk een 'klaagsite', straks gaat iedreen nog denken dat er geen problemen meer zijn en dan zitten de medewerkers van Kassa straks zonder werk.


Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 12, 2006 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb uw eerdere vragen teruggelezen en ik denk dat ik namens iedereen spreek: graag gedaan! Als u ergens niet mee uitkomt (en niet alleen Nuon) dan zijn er veel medeconsumenten en stiekem online verblijvende Nuon-medewerkers die met u mee willen denken om tot een oplossing te komen. We staan allemaal open voor uw vragen.


Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 13, 2006 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Jammer dat niemand van Nuon dit ooit lezen zal.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2006 om 08:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Cannacampo,


Zeg nooit nooit. Misschien lezen demedewerker en/of medewerker nog over onze schouders mee.


Mvgr - B

ve
door verwijderd - Apr 14, 2006 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Toch fijn als je gedwongen winkelnering bij hen hebt (uitsluitend als netbeheerder) en Nuon klaarblijkelijk als dank de afrekening daarvoor apart in rekening brengt (ad € 1,00 per betaling). Inderdaad, het mag wel eens gezegd worden?????????

ve
door verwijderd - Apr 14, 2006 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb overigens een aardige oplossing in gedachten:


iedere automatische afschrijving laten storneren en vervolgens apart weer overboeken. Zal de meneer Molengraaf vast en zeker erg op prijs stellen.


In mijn situatie is sprake van uitbuiten van een monopoliepositie, NUON is namelijk niet mijn leverancier. Heeft een van de lezers een suggestie of het aanschrijven van de NMA zinvol is?? Een brief aan z.e. Brinckhorst is snel geschrven, laar die maar snel zijn splitsingsplannen gerealiseerd krijgen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer