kl
door kleibrink Oct 30, 2007 om 19:29
Huishouden & energie

Nuon termijn opeens per 2 maanden

jaarafrekening binnen en mijn nieuwe termijn bedrag was opeens meer dan verdubbeld, terwijl ik maar 9 euro hoef bij te betalen.
Na nog eens goed lezen is dat het termijnbedrag per TWEE maanden.

Niks is hier mij over verteld; niets op de website; via de telefoon vertellen ze dat het niet anders kan ; op e-mail nog geen antwoord.

Ik heb een krappe beurs en dan is betalen per twee maanden zeer onhandig mede omdat alles wat aan het einde van de maand over is afvloeit naar mijn schuldeisers.

Kan nuon de betaalwijze zomaar wijzigen zonder ook maar iets erover te vertellen? Zijn er meer mensen die opeens van maandelijks naar twee maandelijks gaan?



2202 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2007 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


---mijn nieuwe termijn bedrag was opeens meer dan verdubbeld--


Dat zou dan wel kunnen kloppen als je nu 1x in de maanden zou moeten gaan betalen...... (termijn per maand blijft dan gelijk)

ve
door verwijderd - Oct 30, 2007 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar staat dat te lezen overigens, dat je nu 1xper 2 maanden zou moeten gaan betalen ? Ik zit ook bij Nuon en heb er nergens iets over terug kunnen vinden.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2007 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb het nagevraagd en het schijnt dat ze dat doen bij mensen die minder dan 50 euro per maand betalen vanwege de administratiekosten. De mevrouw zei dat als je wilt je het terug kan draaien dus gewoon weer per maand kan betalen. Ik was benieuwd of ik ook per twee maanden moest gaan betalen.


Groetjes ingrid

ve
door verwijderd - Oct 30, 2007 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kleibrink,


In een ander draadje op RADAR heb ik dit verschijnsel ook gelezen. Daar stond bij dat het volgens de helpdesk een misverstand was en dat de klant dit telefonisch kon recht zetten. Dus....................bellen zou ik zeggen!


Nuon Customer Care Center:


(maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur)
Tel. 0900 - 0808 (€ 0,10 p/min)


Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2007 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik had vanmiddag een heer aan de telefoon die mij niets vertelde over de mogelijkheid terug per maand te gaan betalen, het volgens hem niet mogelijk. De 50 euro is trouwens wel grappig, ik moet per 2 maanden 99,70 gaan betalen. Morgen nog maar eens bellen, Ingrid bedankt voor het antwoord. Oh ja, dat het termijnbedrag per twee maanden is staat heel klein onder het nieuwe termijn bedrag.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2007 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

-Oh ja, dat het termijnbedrag per twee maanden is staat heel klein onder het nieuwe termijn bedrag.--


Dat zal dan wel alleen voor klanten met laag bedrag zijn zoals Ingrid meldt, ik zit er ruim overheen ;-(


dus vandaar dat het bij mij niet vermeld/niet aan de orde is verwacht ik, bij mij staat er althans niets over.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2007 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

als het Customer Care center niet goed helpt dan:


Nuon Klantenman 
Postbus 40021
6803 HA  ARNHEM
 en dat kost u niet eens een postzegel.


'Sorry Gerrit, de redactie heeft het juiste adres ingeplakt' 


 


Maar waarom heeft u een probleem met een 2 maandelijkse betaling waar NUON ook de gewoonte heeft om voor iedere betaling, tenzij automatisch een administratie bedrag aan te rekeken. Overigens hanteert NUON de werkwijze m.b.t. een tweemaandelijkse "facturering"bij kleine bedragen al een jaar of twee.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer