zo
door zonnetje1958 Apr 24, 2006 om 15:15
Huishouden & energie

Oral-B Braun oplaadbare tandenborstel ook los te koop?

Mijn Oral-B/Braun oplaadbare tandenborstel 3D-excel is gevallen en daardoor kapot. De oplader werkt nog prima. Wie weet of ik deze tandenborstel ook los kan kopen. En zo ja, waar? Mijn zoektocht op internet heeft helaas niets opgeleverd: ik kan alleen sets met oplader vinden, maar dat is in mijn geval jammer van het geld.

3626 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al gekeken op internet Kijkshop? diverse losse borstels te koop , o.a.andere merken maar ze zijn universeel en het gaat toch om het borsteltje.fr

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

toevallig is die van mij ook stuk gegaan  en ben naar blokker gegaan waren nu afgeprijs compleet van 34,95  nu voor 15€

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Fred:

Wat een flut antwoord. Aan zo'n antwoord heeft vragensteller helemaal niets, wil je zo'n antwoord aub achterwege laten!! Wilde je weer even de oppertrol uithangen??

@ Zonnetje1958:

Ik heb ook voor u gezocht voor u op internet en heb, net als u, helaas geen verkoop van losse borstels (en Fred dit is wat anders dan de opzetborsteltjes, die echt overal te krijgen zijn) kunnen vinden. Ik denk dat een dergelijk verkoopadres niet bestaat. Ik heb ook voor u op ebay en marktplaats gekeken, maar ook daar worden geen losse borstels (van welkmerk dan ook) te koop aangeboden.

U zult dus waarschijnlijk, wederom een complete set van borstel + lader moeten kopen. Misschien kunt u uw 'overbodige' lader (op internet) te koop zetten. Als iemands lader dan kapot is, kan hij/zij in ieder geval zijn borstel blijven gebruiken en loopt hij dus niet tegen hetzelfde probleem op, als waar u nu tegen aan loopt; het niet los kunnen verkrijgen van een van de twee onderdelen van de electrische tandenborstel.

Maar goed daar heeft u voor uzelf nu niets aan; het blijft bij het aanschaffen van een complete nieuwe tandenborstel vrees ik.

Groet Richard

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Richard,Als je nu mee wilt doen met de grote mensen ,kijk dan eerst even goed op internet

Art.nr.: 95434

  • Roterende poetsbeweging
  • 7.600 Poetsbewegingen per minuut
  • 1 Poetssnelheid
  • Geen oplaadindicator
  • 1 Opzetborstel
  • 20 minuten gebruikstijd
  • Met poetstimer
OP = OPPrijs 16-€ Het borsteltje van het kapotte apparaat past hier op .Doei .Fr.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een flut antwoord. Aan zo'n antwoord heeft vragensteller helemaal niets, wil je zo'n antwoord aub achterwege laten!! Wilde je weer even de oppertrol uithangen??

nee dat wil ik niet ik wil alleen maar zeggen dat je ze niet los kunt kopen  dat ik dat ook heb mee gemaakt  en dat ze nu compleet  voor 15€ te krijgen zijn bij blokker

je geeft zelf ook zo'n antwoord  dat ze maar een nieuwe moet kopen dus hang jij de OPPERTROL uit daar vroeg ze toch niet om!

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Soepkip, De reactie was niet voor jouw bedoelt maar voor de oppertrol,en dat ben ik .De kleine trolletjes zijn ietwat in de war VOORJAAR !!.Dus neem het riesje niet kwalijk Fr.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga met uw tandenborstel naar uw leverancier of een andere Braun leverancier. U maakt een goede kans dat u van Braun een vervangend exemplaar krijgt. Dat was in ieder geval de ervaring van mijn echtgenote, redelijk recent met een vergelijkbare situatie en tandenborstel. Ook gevallen, opgestuurd en verrassend kxwam een nieuw exemplaar terug.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

oke speeltuin dan is het goed

ik dacht al ik bedoel het alleen maar goed  ik vond het wel een koopje toch?

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

speeltuin, laat ik nou al altijd gedacht hebben dat user 123 de oppertrol is dus bij deze, u pleegt plagiaat. Uw antwoord: het ging niet om het borsteltje.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Heer Altena , U gaat mij toch niet vertellendat u vroeger een onvoldoende had voor lezen ??? Er.Fr.

ve
door verwijderd - Apr 24, 2006 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

het antwoordvan gerritaltena is waarschijnlijk de beste oplossing. u kunt desnoods direct naar de producent bellen en het verhaal uitleggen. vaak doen ze daar helemaal niet moeilijk om en zenden ze u een nieuw exemplaar toe. natuurlijk wel tegen betaling. 1 nadeeltje misschien is dat er verzendkosten bijkomen. Zij zullen u waarschijnlijk ook kunnen vertellen waar ze desnoods los te verkrijgen zijn. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!!

ve
door verwijderd - Apr 26, 2006 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

zonnetje 1958 wil gewoon een antwoord op haar vraag mensen. steekspelletjes tegen elkaar daar heeft zij niks aan. als jullie elkaar willen "plagen" doe dat dan op een chatbox en niet hier!! zonnetje zoekt zelf wel een antwoord.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2006 om 19:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt allemaal, beste mensen! Ik heb erg gelachen om de conversatie tussen de diverse (opper-)trollen, maar behalve dat heb ik me ook begrepen gevoeld: mensen denken met je mee en dat is een prettige ervaring.   Vandaag verraste mijn man mij met een... losse body -jawel- dus ik hoef er vanaf nu niet meer achteraan.  Toch wil ik nog even iedereen bedanken. Die tip van opsturen c.q. opbellen naar de fabrikant houd ik in gedachten voor als er zich weer eens zoiets voordoet.  Enne, waar mijn man hem heeft gekocht? Bij Plenty Parts (voorheen Onderdelenhuis) bij ons om de hoek! Soms ligt de oplossing dichterbij dan we denken.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2006 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

oeps, ik drukte per ongeluk op "beste antwoord" in plaats van op "reageren"...

ve
door verwijderd - Apr 26, 2006 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

zo zie je maar weer alles komt goed