de
door debbybuys Apr 21, 2004 om 11:56
Huishouden & energie

Prinses keukens.

Wij hebben een tijdje geleden een keuken besteld bij prinses keukens in utrecht. En wij willen hier heel graag onderuit, want ze kunnen daar alleen maar liegen en de afspraken niet nakomen hoe moet ik in godsnaam dan gerust zijn als ik via prinses m'n keuken zou laten leveren!?!? Heeft iemand ervaring met Prinses keukens? Dan zou ik daar graag wat over willen horen! De eigenaar van Prinses keukens is de heer Former. Misschien heeft iemand ervaring met die man? Dan zou ik dat ook graag willen horen! Alvast bedankt!

658 5 Rapporteer

si
door six10again - Apr 25, 2004 om 20:05
27 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan niet zomaar van die opdracht af! Normaal kan de keukenboer  een vergoeding van wel 30 tot 50% van de koopsom eisen.
Om zonder kosten eronderuit te komen , moet je echt met goede argumenten komen. Doe niets telefonisch, maar alles per brief. Dan kun je later eventuel liegen/ niet nakomen van afspraken aantonen.

specialist
door specialist - May 5, 2004 om 17:43
10 Antwoorden / 0 Vragen

Kun jij onomstokelijk aantonen dat de keukenleverancier liegt en haar afspraken niet nakomt?

de
door debbybuys - May 6, 2004 om 12:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het is allemaal al geregeld met prinses. Ze hebben me enorm goed geholpen en het is helemaal naar m'n zin afgehandeld. Ik heb mijn vraag een beetje rot omschreven, er zijn prive omstandigheden waardoor de keuken niet door kon gaan ik was een beetje over de rooie omdat ik zoveel moest regelen ik maar niets hoorde van prinses. Maar ze hebben contact met mij opgenomen en ze hebben het heel erg goed afgehandeld voor mij. Dus mijn vraag is niet meer aan de orde. Het is netjes afgehandeld!

su
door sunny_1 - May 30, 2004 om 21:35
18 Antwoorden / 0 Vragen

Complimentjes voor zoveel eerlijkheid. Hoop dat uw problemen ook opgelost worden, u verdient dat.

re
door renemarri - Aug 20, 2004 om 18:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

Erg prettig dat het uiteindelijk voor u goed is afgelopen. Helaas kunnen wij niet hetzelfde zeggen. Wij kunnen ons meer in de eerste stelling in uw emailbericht vinden. Ze beloven maar wat, zeggen maar wat, informeren de klant niet, en zijn vervolgens ronduit onbeschoft. Wij zouden een keuken afgeleverd krijgen, waar we vrije dagen voor gepland hadden om deze zelf te kunnen monteren. Door een toevalligheid en de gedachte al dat er een en ander niet goed zat met deze tent, hebben we zelf contact opgenomen met de vervoerder twee dagen voordat de keuken uitgeleverd zou moeten worden. De vervoerder liet ons toen weten dat er wrsnl. niks uitgeleverd wordt, omdat het geheel nog niet compleet was. wat bleek de hele keuken was er niet. Daarop werd ons verteld dat de toeleverancier in Duitsland met vakantie was. Dit klopt, maar een uitleverdatum wordt verder niet afgegeven. Helaas voor Prinses zijn we niet helemaal op ons achterhoofd gevallen en hebben we zelf contact gezocht met de toeleverancier, waar ons verteld werd dat er een aantal keukens klaar staan voor Prinses maar dat deze niet uitgeleverd worden omdat er problemen zijn met de directie van Prinses. Rara wat zouden dat voor problemen zijn, want er was ons door een van de medewerkers van Prinses ook al gezegd dat we de AEG apparatuur die we uitgezocht hadden waarschijnlijk ook niet geleverd zal worden, omdat er problemen zijn met AEG. Wanneer onze keuken uitgeleverd gaat worden??? Zogenaamd in week 37, maar als je vraagt omdat schriftelijk te bevestigen krijg je alleen maar een zeer onbeschofte heer Kollenaar aan de telefoon die verteld dat jij niet voor hem mag bepalen wanneer hij iets op papier gaat zetten!!! Klant is bij Prinses beslist geen koning. Ik kan er nog veel meer aan toevoegen, maar voorlopig wil ik het hier even bij laten. Maar geloof mij het is een onbetrouwbaar bedrijf.