06
door 06051970arno Jan 4, 2006 om 12:09
Huishouden & energie

Problemen met NUON

Ik woon sinds 2 jaar op een ander adres.


Tot mijn verbazing krijg ik nu nog een rekening van meer dan 200 euro voor het elektrisch.


Mijn vraag is nu: WAT MOET IK HIERMEE.


Moet ik deze maar gewoon betalen of niet?


Met vriendelijke groet


Arno Bruggeman

267 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

rooijm
door rooijm - Jan 4, 2006 om 12:31
62 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hoi Arno,


Je vraag bevat te weinig info om een helder antwoord te kunnen geven. Zou je daarom nog aan kunnen geven of het een eindafrekening betreft of een periodieke rekening en hoe e.e.a. afgehandeld is met NUON twee jaar geleden? (ik ga er van uit dat het een rekening betreft van je oude adres)


Maaike

user123
door user123 - Jan 4, 2006 om 14:14
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

U betwist de rekening kennelijk niet. U moet dus betalen.


Van verjaring is in elk geval geen sprake.

scroogy
door scroogy - Jan 4, 2006 om 16:12
367 Antwoorden / 20 Vragen
0

Als het uw verbruik van het oude adres betreft dient u te betalen.

cc
door cccnuon - Jan 16, 2006 om 08:43
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

in dit geval kunnen er 2 dingen aan de hand zijn


1) het gaat om een rekening over het tijdvlak dat u hier gewoond heeft, in dat geval moet u dit nog betalen (schuld varvalt niet, ook niet naar een aantal jaar) als wij ten onrechte de rekeningen naar het verkeerde adres hebben gestuurd (alleen als u wel heeft doorgegeven maar het bij ons niet bekend is) varvallen de aanmaan en incasso kosten


2) dit betreft een nota over het tijdvlak waarin u hier niet heeft gewoond, in dat geval moet u met terugwerkende kracht worden uitgehuist.
hiervoor vraag ik u om te bellen met 0900-0808 en de meterstanden bij de hand te houden


hopelijk verschaft dit iets aan inzicht zoniet dan hoop ik dat u uw vraag iets wilt uitbreiden zodat verdere uitleg mogelijk is


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer