st
door struikroos Sep 19, 2008 om 15:30
Huishouden & energie

Schriftelijke belagers

Ik heb een sticker op mijn brievenbus: Ja/Nee, dus alleen geadresseerde post behoort te ontvangen. Gisteren kreeg ik weer een poststukje met adres. Ik werd aangeschreven om van de een of andere 'club' lid te worden. Ingesloten was zelfs al een acceptgiro-kaart! Ik vroeg me af hoe ze aan mijn adres waren gekomen, want de brief had op mijn omstandigheden geen toepassing. Ik heb hem gelijk geretourneerd met vermelding: Wilt u mij NOOIT meer een brief sturen. Uit uw systeem met mij!

Hoe kunnen zij aan mijn adres komen?

Wat kan ik eraan doen dat ik in de toekomst van zulke ongewenste post gevrijwaard blijf, want het is erg irritant.

263 1 Rapporteer

kiran
door kiran - Sep 19, 2008 om 16:09
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@struikroos

Adressen worden verkocht: bv uit telefoonboek. Of u zit gewoon ergens in een molen waar uw adres aan wordt verkocht. Praktisch niet achter te komen.

http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home.php

Op bovenstaande link klikken. Dan naar: telemarketing en direct mail. Formulier invullen.