aa
door aanvraag Apr 6, 2004 om 09:51
Huishouden & energie

United consumers /cogas

Hoe kan het dat je bij united consumers/cogas elektriciteit. 12 voorschotten betaald en er in de jaarafrekening 11 voorschotten berekend word.kan dit zomaar.Heb een automatische incasso dus ze kunnen zelf het geld er af halen.Maar wat zegd cogas de meterstanden zijn 22 december opgenomen en hun hebben het voorschot 30 december afgehouden.dus dat telt niet mee voor het jaar 2003.En nog wat ze zeggen dat ze 1 cent goedkoper zijn dan de rest zelfs dit klopt niet.Heb bij de buurman vergeleken met eneco elektriciteit .Wat blijkt mijn buurman betaald per kwh 13,83 cent en ik betaal 14,48 cent.Hier krijg ik dan 1 cent korting op .Dus de werkelijke korting is 0,035 cent en GEEN 1 cent .Neem daar nog de berekening van het jaar over en je kunt beter blijven zitten waar je zit.Volgend jaar verwacht ik dat cogas wel weer omhoog gaat en dan is er helemaal niks meer over van de zg 1 cent korting.

692 5 Rapporteer

la
door lappetop - Apr 16, 2004 om 13:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

Zodra de energiemarkt wordt vrijgegeven kunt u zich richten op andere aanbieders.

Let op dat er veel energiebedrijven zijn die een verschillende manier van administreren op na houden. En u blijft het gebruik van het leidingnet betalen bij een andere partij dan degene die uw energei levert.

wi
door wiladria - Feb 24, 2012 om 11:23
2 Antwoorden / 2 Vragen

Het volgen van gebruikers gebeurd????

Em
door Emmap - Feb 24, 2012 om 12:51
162 Antwoorden / 8 Vragen

Tjee, het is nu 24 feb. en Google Chrome gaat het eind van dit jaar al invoeren?!
Wauw, met de snelheid van het licht...

lu
door lustoord - Feb 24, 2012 om 14:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

waar zit die stopknop op het toetsenbord?
jcwalther@kpnmail.nl

kr
door krootvogel - Feb 24, 2012 om 16:27
5 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is misschien ook de reden dat mijn pc harde schijf vol is geraakt.
De provaiders die dit gaan doen, EINDELIJK,die rot reclame daar wordt je doodziek van.
Soms indringend en niet weg te poetsen uit je brouwsel.
Een VUIST MAKEN tegen deze ONGEIN aub.
krootvogel