ri
door riavaningen Jul 22, 2006 om 15:24
Huishouden & energie

Vacuumzakken kleding

Hallo,

Wie weet waar je vacuumzakken voor het opbergen van kleding kunt kopen? Ik ben al bij de HEMA, Blokker en V&D geweest en nergens verkopen ze.

Groeten,

Ria

47606 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 22, 2006 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Was dat niet bij TellSell e.d. te koop?

Hebt u al op internet gekeken bij het trefwoord: 'vacuümzakken of kleding vacuümzakken'?

ve
door verwijderd - Jul 22, 2006 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij Action was het erg goedkoop,beter als Tell Sell, maar de kleren kreuken wel als ze langer erin zitten...

Dekbedden komen er wel goed uit, na even wachten worden ze weer dik, het koste daar minder dan E10,- maar de prijs...??? vergeten..

ve
door verwijderd - Jul 23, 2006 om 10:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wehkamp heeft ze, onder "babageartikelen" merk Balbo Smart. Deze trek je vacuum door ze op te rollen. Geen stofzuiger of apparaat nodig.

Je vind die zakken ook in outdoorwinkels of in winkels met kampeerartikelen.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Ria,

Even op internet vacuumzakken intoetsen en er komen verschillende adressen. Als je deze  mensen aanschijft aan wie ze deze zakken leveren kom je vast wel bij een zaak in de buurt.

Ik hoop, dat het lukt. Veel succes! Groeten Marann.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt deze online kopen bij www.locotoko.com. Ze hebben hier verschillende sets en allemaal van het merk Balbo Smart Bag.

Groeten,

Miranda

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij alle vestigingen van Bever Zwerfsport

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ria,

Als je bij je slager vraagt kan je bij hem er wel een paar kopen.Het gaat denk ik maar om enkele stuks.Met slager bedoel ik wel een ËCHTE "slager

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 20:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook bij blokker hebben ze deze zakken, in verschillene maten

carrie

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een aantal weken geleden heb ik ze bij het kruidvat gehaald. Er zaten er 2 in een doos. Iets meer dan 3 euro waren ze.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 21:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Ria

Ik heb ze bij het Kruitvat gekocht.

Heb je daar al gekeken?

Groet Wilna

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de vacuumzakken bij Blokker gekocht. Maar ook Action heeft ze weleens in het assortiment. Telsell verkoopt ze ook maar zijn erg duur.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2006 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mijn hebben ze die ook bij de kijkshop weet het niet zeker meer gewoon kijken online bij www.kijkshop.nl

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.kijkshop.nl/index.asp?strPageType=productpagina&intProductID=15249&intHoofdgroepID=246&intSubgroepID=507&intProductgroepID=

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 00:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je de bovense regel in het adresbalk plakt kom je vanzelf op de site

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

vorige week gekocht bij action, twee in een verpakking , één groot en één kleiner voor € 3.--.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2006 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan ook bij campeer winkels kijken die hebben ze vast en bij perry sport

ve
door verwijderd - Jul 26, 2006 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ze zelf vorig jaar bij Blokker gekocht, door ze op te rollen gaat de lucht eruit, geen stofzuiger nodig, werkt ideaal!

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 08:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

BIj Action heb ik gehaald

En een aantal bij Tchibo besteld
Iets duurtder maar wel van betere kwaliteit

ve
door verwijderd - Sep 12, 2006 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Ria,

Ik krijg vandaag de folder van Blokker in de bus en zij hebben in de aanbieding een set van twee vacuum opbergzakken voor de prijs van euro 3,99. Mocht je nog niet geslaagd zijn, dan is dit je kans.

succes

Astrid