jd
door jdbeste1 Sep 6, 2023 om 22:51
Huishouden & energie
Wat is een goede prullenbak voor 50l

Wie heeft ervaring met een goede prullenbak met pedaal of sensor ?

De reviews bij verschillende bedrijven vertrouw ik niet meer....vandaar mijn vraag hier.

1419 7 Rapporteer
sira
door sira - Sep 6, 2023 om 22:53
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Ga naar een stenen winkel, dan kunt u ze zien.

Een goede prullenbak is een prullenbak die ú bevalt.

tenormin
door tenormin Sep 6, 2023 om 23:48
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Moet ik inloggen om je een puntje te geven. @sira. Er zijn geen domme vragen, althans, dat stelt men: maar deze vraag? Ikke niet snappen.

sira
door sira Sep 7, 2023 om 09:34
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb een afvalbak (van de Sligro) die mij uitermate goed bevalt, daarentegen kun jij het in gebruik een waardeloze bak vinden.

De één zweert bij een Mercedes, de ander zweert bij een Volvo. Ik zweer bij beide niet. Zoveel mensen, zoveel meningen.

ne
door neodutchio - Sep 7, 2023 om 08:06
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Het nadeel dat wij hadden met een sensor was dat de klep hard dichtging en daardoor de batterijeren uit de houder sloeg. Dus elke keer in de rommel batterijen en klepje terugzoeken en weer vastzetten.
Nu gewoon 3 kleine bakken met losse deksel onder de gootsteen die we in de schuur leeggooien waar de kliko's staan.

Mabelle
door Mabelle - Sep 7, 2023 om 09:12
427 Antwoorden / 1 Vragen

Met prullenbak met sensor heb ik geen ervaring, maar hoor van anderen daar regelmatig klachten over.

Ik heb zelf een halfronde Simplehuman afvalbak met pedaal van 45L (60L is er ook), staat mooi strak tegen de muur en bevalt prima. https://www.simplehuman.nl/products/semi-round-liner-rim-step-can-45l?variant=39255426760768

Enige nadeel is dat hun eigen afvalzakken behoorlijk prijzig zijn.

rj
door rjw - Sep 7, 2023 om 09:21
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Wat een eer dat je ons wel vertrouwd. Ben wel benieuwd waarom eigenlijk. We kennen elkaar helemaal niet. En ik heb geen idee hoeveel vuilnisbakexperts er op dit forum zitten.

sira
door sira Sep 7, 2023 om 09:29
2348 Antwoorden / 24 Vragen

:-)) Iedereen op dit forum is wel expert, maar uitsluitend over de eigen bak.

jd
door jdbeste1 Sep 7, 2023 om 09:53
24 Antwoorden / 73 Vragen

Het is bij Bol.com veel sponsorwerk. Hier krijgt er niemand betaald om zijn eigen mening te geven over een product. En dat was precies mijn vraag ook.

ro
door ronny530 - Sep 7, 2023 om 13:05
2785 Antwoorden / 41 Vragen

Indien u in staat bent om een winkel te bezoeken is dat de beste manier om een keuze te maken en als u dat niet bent geldt in beide gevallen de meest simpele universele prullenbakken zonder toeters en bellen gaan het langste mee.
Met de mijne ooit bij de kwantum aangeschaft heeft ook 50 liter inhoud merk ik wel dat standaard 50 liter vuilniszakken net te krap zijn om over de rand te krijgen en scheuren daardoor al snel.
Ik gebruik nu de in menig supermarkt verkrijgbare 65 liter vuilniszakken en dat gaat stukken beter en is vooral handig vanwege de aanwezige trekband sluiting.

t.
door t.kathy - Sep 12, 2023 om 14:36
2 Antwoorden / Vragen

Simplehuman, super goede klantenservice, fijne prullenbakken, geen binnenbak maar een lade aan de onderkant, stuk makkelijker schoonmaken!