pi
door pietbull May 21, 2004 om 08:56
Geldzaken & recht

Bent u ook aandelenlease gedupeerde?

Aan alle gedupeerden van het AANDELEN LEASE schandaal. Na de succesvolle demonstratie bij Aegon gaan wij posten en demonstreren bij Dexia Bank in Amsterdam op woensdag 26 en donderdag 27 mei van 08.00 uur tot 18.00 uur. Adres Piet Hein kade 55, 1019 GM Amsterdam. dexia is verantwoordelijk voor het leed van vele honderdduizendengedupeerden in Nederland. Waarom nog steeds incasso procedures en dreigementen met de deurwaarder en dagvaardingen bij gedupeerden? Ondanks politieke verzoeken voor opschorting tot de uitkomst van de bemiddelingspoging van de Commissie Geschillen aandelenlease gaat Dexia toch door en trekt zich van niemand iets aan en zet zijn mensonterende procedures voort. De sociale en economische gevolgen zijn niet te overzien. Het vertrouwen in de banken en overheid is verdwenen. Ondanks een vernietigend AFM rapport over de rol van de banken en tussenpersonen hierin worden de gedupeerden aan hun lot overgelaten. Meer informatie www.pay-back.nl

1187 6 Rapporteer

ha
door hanshans - May 22, 2004 om 23:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

"Waarom nog steeds incasso procedures en dreigementen met de deurwaarder en dagvaardingen bij gedupeerden?"

Nou da's nogal simpel: je hebt namelijk een contract waar je je aan moet houden.

"...en zet zijn mensonterende procedures voort."

Je kunt het ook overdrijven...

Er wordt natuurlijk veel te veel aandacht aan die "Dexia-slachtoffers" besteed; zelfs een programma als Radar laat zich daarvoor misbruiken.

Op z'n oud-Hollands: wie z'n billen brandt...

ma
door mau - May 23, 2004 om 09:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige wapen dat je als consument hebt is een boycot van dexia producten.

Geen zaken meer doen met deze bank

pi
door pietbull - May 23, 2004 om 10:55
14 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo Hans,

Het AFM rapport was overduidelijk, we zijn o.a.misleid en de zorgplicht is niet nagekomen door de banken en tussenpersonen.

Iemand van 82 een contract aansmeren van 15 jaar en zeggen dat ze maar 3 jaar hoeft te sparen! Zo zijn er voorbeelden ten over.Bewust mensen voorliegen!

Het is een maffia bende daar bij dexia. Mensen verhuizen en worden gedagvaard op hun oude adres, hierdoor worden ze bij verstek veroordeeld omdat ze het niet wisten. Om de restschuld te incasseren weet dexia opeens wel het nieuwe adres.

Tuig is het. Ondanks brieven van advocaten om de correspondentie via hun te laten verlopen blijft dexia gewoon dreigbrieven naar de mensen sturen.Incasso’s blijven doorlopen ondanks stopzetting (meerdere keren). Zelfs advocaten beginnen een hekel te krijgen aan dexia.

Het programma KASSA heeft er zelf ook meerdere keren aandacht aan besteed en minister Zalm heeft gezegd dat het een groot maatschappelijk probleem is.

Groeten,

Piet

jo
door joshua_1 - May 26, 2004 om 14:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het enige waar een bank belang bij heeft is winst op GELD

Door geen geld meer te sturen of via slinkse manieren je te laten aftroggelen drogt de bank gewoon op.

Laat DEXIA haar medewerkers maar frituur kraampjes langs de Belgie autowegen exploiteren. Daar hebben ze hopelijk wel verstand van. Een aandeel probleem van meer dan 1 miljard kan alleen ontstaan door totale ondeskundigeheid of door mensen te bedonderen. Bij DEXIA zie je eerst stomheid door AEGON over te nemen en daarna de schuld van de PUINHOOP op haar klanten af te wentelen. Het is algemeen bekend dat DEXIA haar eigen verleizen ruimschoots afgedekt hebben in 2001 door put te nemen. Zij hebbben toen bewust nagelaten haar klanten tijdig te adviseren en niet de schade bperkt. Zij denken nu voor een tiental jaren gewoon de mensen te kunnen uitmelken. Het is treurig hoe laat de toezichthouders reageren en de reachtspraak verdeeld is geraakt.

Maar verleizen doet DEXIA zonder twijfel. In Nederland hebben zij in ieder geval geen credit meer.

ma
door mailman - Dec 1, 2012 om 19:44
84 Antwoorden / 9 Vragen

Wat een lulhannes,die kwal van de KIFID.

Als je dit leest: KLOOTZAK dat je bent!

ma
door mailman - Dec 1, 2012 om 19:48
84 Antwoorden / 9 Vragen

Ja, ik weet dat dit tegen jullie huisregels is, redactie, maar jullie snappen wel waarom ik kwaad ben.Maar in dit geval heeft die kwaadheid een functie.

Gelukkig ben ik (nog) geen slachtoffer geworden van phishing.