Afhalen bagage schiphol
Weet iemand of het ook mogelijk is om te laat gearriveerde bagage (een dag later) op schiphol, door iemand anders op te laten halen, door diegene bijvoorbeeld je bagagetagnummer mee te geven?
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Mijn verloren bagage werd, later uiteraard, thuis afgeleverd. Misschien is dit nu veranderd: spreek over 2019. Lijkt mij in ieder geval geen probleem als iemand voor u de bagage kan halen: u heeft immers bagage tagnummer die u meegeeft?
Topantwoord
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Als je ziet op de site, dan staat daar:
Als je bagage op gaat halen kun je dat aangeven. Je hoeft dan niet de hele dag in de aankomsthal te wachten; je kunt op het moment dat je bagage aankomt weer naar binnen via deur 16 bij aankomsthal 2. Deze deur zit helemaal links ten opzichte van de hal.Bij deur 16 kun je je melden met je paspoort en je boarding pas om je bagage op te halen. Tip: houd de aankomsten in de gaten voordat je naar binnen gaat.
https://www.aankomsten-schiphol.nl/bagage-niet-aangekomen
Als iemand anders je bagage op gaat halen, dan heb je wel iets meer nodig dan alleen een nummer.
Neem even contact op met schiphol klantenservice, dan weet je precies wat je mee moet geven
https://www.schiphol.nl/nl/contact-schiphol/
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Ik neem aan dat u bedoelt niet zelf ophalen maar dat regelken en dan is mijn reactie: Ja, te regelen via Schiphol maar omdat er sprake is van afhandeling door door verschillende bedrijven wordt gedaan (afhakkelijk van met welke luchtvaartmaatschappij wordt gereisd) lijkt het mij het meest zinvol omdat te regelen resp. navraag te doen bij de bedoelde luctvaartmaatscppij. Zie ter info file:///C:/Users/Caroline/Downloads/Bagage_op_Schiphol.pdf
![Geboren Amsterdammer](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8c51103cff6daeb87c514108e8dff9261eb6b035db3ca7ca85998fb1088086c9.png)
Geachte Heremietkreeft,
Uw link werkt niet.
Gezien de reacties, zie ik dat ik niet geheel duidelijk ben geweest.
Ik ben zondag na uitwijken (orgineel rotterdam airport) op schiphol geland.
Wachtend bij de bagageband werd ons per sms gemeld dat de bagageafhandeling was gestopt met uitladen van koffers ivm de storm.
Er werd ons per sms verzocht om zelf geen contact om te nemen met swissport(bagageafhandelingsbedrijf) en om in de bussen te stappen die klaar stonden en ons naar rotterdamairport brachten. Volgende dag kreeg ik van TUI de sms dat de bagage op schiphol kan worden afgehaald. Nu probeer ik al sinds gisterochtend contact te leggen met swissport en tui air betreffende mijn vraag of die bagage door iemand anders kan worden afgehaald met mijn boardingpass en bagagetagnummer. Helaas zijn beide bedrijven zeeeeer slecht bereikbaar, en hoop ik dat iemand hier het antwoord weet
![Henk De Zevende](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad263fb0c25a42edb7ee78adfa74dcd09ff5e618e53ae4442fe18871e4825c60.png)
Ik ben echt stomverbaasd. Ik weet niet beter dan dat als je bagage te laat komt ze die thuis komen afleveren.
Normaalgesproken zou je iemand moeten kunnen machtigen door een machtiging uit te schrijven ... dat zou met het tagnummer en legitimatiebewijs voldoende waarborg moeten geven. Overigens, het is niet Schiphol die de bagage uitgeeft maar de bagage-afhandelaar die voor die vlucht verantwoordelijk is.
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Als Tui de reisorganisator is zal men bij Tui toch moeten kunnen helpen of nog beter de bagageafhandelaar die naar u aangeeft moeilijk te bereiken is. Indien nog niet gelukt, kent u dit telefoonnummer? (en zo u inmiddels wel een en ander heeft kunnen regelen, laat het dan ook weten).: Swissport
020 795 2700
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aflossing lening bij Vesting Finance van NN
Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
...
Lees meer
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meer![mathijs_b](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/748ebbb10a58701729fde432e61865e9213a0d45fec77944c6b47f5861bef8c3.png)
![Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/4e09611b6b5f26c714f2f50b424b970b7667045b.jpg)
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer