Annuleren van een reis met een groep
Wij hebben met de familie een huisje voor 14 personen geboekt van heerlijkehuisjes.nl. Helaas kunnen zij het huisje niet aanbieden voor 14 personen, maar enkel voor 10 personen. Na gesprekken over een voucher en een extra huisje bijboeken met extra kosten voor ons (ons voorstel) kwam er helaas geen uitkomst. Ze kunnen alleen dit huisje aanbieden voor 10 personen en niet voor 14 personen waarvoor we geboekt hebben. Hierdoor moeten er dus mensen thuis blijven. Weet u misschien hoe dit zit?
Op internet: (wij zijn een familie met verschillende huishoudens. Vallen wij dan onder een vriendengroep?)
Vriendengroep en annulering
Kun je door de RIVM maatregelen niet meer met een groep vrienden naar een geboekt vakantieverblijf, dan ben je voor de annulering afhankelijk van de voorwaarden van de accommodatie. De aanbieder kan je de dienst namelijk wel leveren, maar je kunt er geen gebruik van maken.
Bij veel accommodaties staat in de voorwaarden dat je nog tot kort voor aankomst kosteloos mag annuleren. Staat dit er niet, dan kan het zijn dat je geen geld terug krijgt. Neem contact op met accommodatie en vraag na wat de annuleringsvoorwaarden zijn. Mogelijk kun je omboeken of krijg je een voucher aangeboden.
Topantwoord
Zij kunnen dat huisje wel aanbieden, maar u kunt er blijkbaar met die groep niet verblijven. En voor wanneer staat die vakantie gepland?
Over 2 weken. Volgend weekend.
Waarom kunnen ze dit niet aanbieden voor de 14 personen waarvoor geboekt is, maar wel voor 10? En waaruit blijkt dat? Heeft de verhuurder die mededeling gedaan?
De gemeente heeft aangegeven dat er maar 10 mensen in een huisje mogen. Wij werden gebeld door het park waarop de huisjes staan en niet eens door heerlijkehuisjes.nl zelf.
Je hebt het recht om geheel of gedeeltelijk te ontbinden wegens een tekortkoming. Geheel als je perse met 14 man wilt gaan, gedeeltelijk (4/14e deel) als je met 10 man wilt gaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer