Annulering diner bij Fletcher
Afgelopen vrijdag heb ik via AH.nl/uitjes gereserveerd bij Fletcher "Het Veluwse Bos" in Beekbergen. Ik betaal vooraf € 59,00 voor 4 personen. Dit is natuurlijk zonder drankjes. Wanneer ik een betalingsbevestiging krijg dan wordt er gelijk bij vermeld dat er nog even in het restaurant €20,00 bijbetaald moet worden, want de diners in een 4-sterrenrestaurant van Fletcher kosten geen €24,50, maar €29,50. Tot zover ging alles goed. Echter nadat ik de reservering had betaald, zonder dat mij was verteld dat er in het resataurant nòg €5,00 per persoon bij kwam, kreeg ik de bevestigingsmail met de mededeling dat ik in het restaurant €20,00 moest bijbetalen. Ik vind het bijzonder misleidend.
Ik dacht: ik ga het annuleren. Dan is het voor mij opgelost. Echter mijn verbazing was groot toen mij werd verteld door de telefoniste van Fletcher dat een reservering bij hen wel veranderd of geannuleerd kan worden, maar dat ik mijn geld niet terugkrijg. En dit alles ruim van te voren. Vrijdag de 11e gereserveerd en vandaag 14 oktober geprobeerd te annuleren.Kan dit zo maar? De afspraak staat voor 8 november a.s.
Het lijkt mij dat u dan hierover navraag kunt doen bij 'Appie' omdat de resrevering via een actie van hen ging.
Benut bijv. deze: https://www.ah.nl/mijn/inloggen?ref=/klantenservice/klachten-formulier
U kunt separaat ook dit benutten: https://www.fletcher.nl/nl/contact
en gelet op de mogelijkheid van misleiding uw melding doen aan https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties
Maar als u € 59,00 hebt betaald dan is dat toch twee keer € 29,50? En overal kosten de diners € 29,50. Een high tea kost € 24,50.
Dus iets klopt er niet.
https://lekkerweglekkerthuis.ah.nl/uitjes/33/fletcher-hotel-restaurant-het-veluwse-bos/44723/
Wow, hebben we in Beekbergen het eerste 4-sterrenrestaurant in de wereld? Waar een klein land groot in kan zijn...
Die telefoniste overdrijft wel een beetje, het Hotel heeft op hun site 4 sterren en op andere sites 3 maar dat wil niet zeggen het restaurant er 4 heeft. Het heeft een á la carte restaurant. Denk dat u toch even bij AH te raden moet gaan hoe het kan dat u moet bijbetalen, de prijs voor een 3 gangen menu is volgens de AH site € 29,50 maar op de sites van Fletcher € 34,50. en daar zit het verschil van €5,- per persoon in wat u zou moete bij betalen
Zie alleen maar 4 sterren van commentaren op het eten, of 3 of minder ;-) . En noem mij 1 restaurant (met ****) die een 3-gangen menu serveert voor €29,50.
Dat doen dus al die andere Fletcher restaurants.
Inderdaad kan dit niet volgens wiki/Michelinster het gaat maar tot 3 sterren. Ik denk dat het de sterren van de reviews zijn, die gaan tot 5 sterren en dan is 4 normaal en niets bijzonders.
Fantasie . Er toch nergens dat het Michelin sterren zijn.
Het aantal hotel-sterren zegt niets over de kwaliteit van het eten, alleen het aantal faciliteiten die je in het hotel mag verwachten.
@tenormin, Er is een groot verschil tussen een Hotel en een Restaurant en dat dit Hotel/Restaurant genaamd is zegt verder niets. Het Hotel heeft volgens Flatcher 4 sterren maar volgens andere sites 3. Dus niet het Restaurant, wat Flatcher beweerd, heeft 4 sterren want dat bestaat gewoon niet, Fletcher wil gewoon de ster uithangen en zijn eigen prijs vangen. En @tijger1, de Fletcher Restaurants serveren voor € 34,50 en niet, zoals volgens u en AH voor € 29,95.
Geen idee voor hoeveel Fletcher serveert, maar op al die vouchers van AH staat dat een diner € 29,50 kost.
Dus de Ts moet klagen bij AH dat het niet klopt.
Nou dat schreef ik toch ook in mijn eerder bericht.
14-10, 22.05u
Denk dat u toch even bij AH te raden moet gaan hoe het kan dat u moet bijbetalen,
"En @tijger1, de Fletcher Restaurants serveren voor € 34,50en niet, ZOALS VOLGENS U"
Wat is het nut van deze reactie? Ik schrijf nergens dat Fletcher een diner serveert voor € 29,95. Ik verwijs naar de voucher van AH voor € 29,50.
Op de reactie van @tenormin.
Dat doen dus al die andere Fletcher restaurants.
Annuleren is niet mogelijk. Het herroepingsrecht is hier niet van toepassing (zie artikel 7 van onze Algemene Voorwaarden )
https://www.ah.nl/klantenservice/vraag/kA01v000000ZVGSCA4
Iets zegt me dat je voor dat geld (met of zonder korting) elders beter moet kunnen eten. Restaurants in een hotel zijn over het algemeen geen culinaire hoogtepunten. Dit zijn van die plekken waar ik alleen ga eten als ik voor mijn werk onderweg ben en geen zin heb om 's avonds het hotel uit te gaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer