bo
door boertjes Sep 9, 2020 om 10:27
Vakantie & reizen

Annulering door camping geen terugbetaling administratiekosten

Ik heb een vraag:

Door Corona op een jongeren camping in Nederland sluit de camping voortijdig haar deuren en betaald de gedupeerde vakantiegangers die daardoor niet kunnen komen het aanbetaalde geld terug. Tot mijn verbazing is dat niet het volledige aanbetaalde bedrag maar wordt er naar hun zeggen 10 euro administratiekosten ingehouden. Is dat terecht en mag dat zo maar ?

2274 4 Rapporteer

ma
door malty - Sep 9, 2020 om 10:54
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Lijkt me niet terecht.

1paul
door 1paul - Sep 9, 2020 om 10:56
3156 Antwoorden / 0 Vragen

de camping sluit de deuren dan moeten zij het volledige bedrag terug betalen, zij annuleren immers en niet u....

getty
door getty - Sep 9, 2020 om 15:13
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Mogen? Waarschijnlijk niet. Maar leeft u zich eens in in dit bedrijf en vraag u af of u hier moeilijk over wil gaan doen.

deexpert
door deexpert - Sep 11, 2020 om 12:08
104 Antwoorden / 2 Vragen

Mijnsinziens is de hoogte van het bedrag zeer redelijk.

Hebben ze dit bijv gedaan op basis van de Recron-voorwaarden?