si
door sies_1 Feb 13, 2006 om 17:43
Vakantie & reizen

Autohuur Canada

Wij hebben via ons reisbureau bij sunnycars een auto gehuurd. Nu kunnen wij het eigen risico niet afkopen en elke gebeurtenis die buiten onze schuld valt  kost ons geld n.l 300 dollar ( Eigen risico ) Dit is altijd in Canada zegt het reisbureau. Mijn  vraag is weet iemand of dit klopt. Jan Doets de specialist, wil hier geen antwoord op geven omdat de auto niet via hem is gehuurd Wie kan ons helpen.

MVG Annelies

269 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 16, 2006 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Canada is het vaak mogelijk om uw eigen risico ter plaatse af te kopen. Tip; boek voortaan uw auto via Holyday Cars, dan kunt u dat voor 2,50 per dag al in Nederland afkopen.

Ik wens u een fijne vakantie.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2006 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lekker bedrijf die Jan Doets, als ik ooit die kant opgaat zal ik eraan voorbij gaan.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2006 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi annelies, Even klikkenautohuur canada  succes fred

ve
door verwijderd - Feb 16, 2006 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als we toch bezig zijn dan gelijk maar even hier kijken:

Het
eigen risico bij autohuur in Canada

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Feb 19, 2006 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

In principe is het ter plaatse altijd mogelijk om het eigen risico af te kopen. Wellicht kunt u het verkeersbureau eens bellen/mailen?