Bezorgtijden post nl/ pakketten
Ik heb zojuist een hele lange tijd gezocht op de post.nl site naar de tijden waarop mijn pakket kan worden bezorgd. Track & Trace pakt mijn code niet, MijnPakket zegt dat het vandaag wordt bezorgd maar bij status zending staat: "zending wordt voorbereid". Ik wordt doorverwezen naar een pagina waar ik mijn huisnummer en postcode moet invoeren en waar dan de tijd van bezorging moet komen te staan maar er staan drie tijden waarbij staat vrijdag tot 17.45. Ik heb de vraag gesteld aan Noor, dat is de online vragenbeantwoorder. Daar word ik weer verwezen naar MijnPakket of naar Track & Trace! Zucht.... Met een snelle google search vond ik reacties van mensen waarbij op verschillende tijden 's avonds nog is bezorgd en op een site van nota bene een sportwinkel stond een keurig rijtje bezorgtijden en die waren tot 21.30 's avonds. Ojaa en toen heb ik nog even gezocht naar een contactformulier maar dat is er ook niet. Weet iemand wat nu die tijden zijn?

hoi minoesje, als het je kan geruststellen: nog maar 1 keer heeft een track & trace code bij mij gewerkt: toen ik een LCD TV had gekocht bij Wehkamp. Tot op het kwartier kon ik het volgen en dat was dan ook het enige artikel ooit. En ik kan je verzekeren: ik heb bendes Tracks&Trace codes ontvangen en nergens teruggevonden. Wel stond er dan: het pakket is onderweg naar sorteercentrum. Stond er nog toen ik het pakket al in huis had!

Bij mij werkt track en trace bijna altijd, maar dit terzijde. Bij mij wordt een pakket bezorgd tot half 10 in de avond, dus wie weet en hier heb ik een telefoonnummer:
Consumenten
Heeft u een vraag over de status van uw zending? U kunt deze snel en eenvoudig nagaan via onze online Track & Trace. Heeft u daarna nog vragen dan kunt u op werkdagen van 08.30 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice via 0900-0570 (€0,45 p/m, max. €22,50).
Voor overige vragen verwijzen wij u graag naar de klantenservice site.

[quote=tenormin schreef op vrijdag 24 feb 2012, 19:10]hoi minoesje, als het je kan geruststellen: nog maar 1 keer heeft een track & trace code bij mij gewerkt: toen ik een LCD TV had gekocht bij Wehkamp. Tot op het kwartier kon ik het volgen en dat was dan ook het enige artikel ooit. En ik kan je verzekeren: ik heb bendes Tracks&Trace codes ontvangen en nergens teruggevonden. Wel stond er dan: het pakket is onderweg naar sorteercentrum. Stond er nog toen ik het pakket al in huis had!
Ha! Is-ie weer: "Ik ook..." Is dit antwoord bedoelt om de TS te ontmoedigen....?

zwemmer, doe me een lol en stop copy gedrag. Ik vertel wat ik met vanvoordeel heb meegemaakt. Niet meer, niet minder.....Ben ook een gewone consument!!

Maar hier gaat het aan om een antwoord te geven waarmee de TS uit de brand geholpen kan worden. Dat weet je toch wel?

@Tenormin. Ik begin het geloof ik te snappen. Jij werkt op het lotgenoten-idee. Maar, het is nog maar de vraag of de TS daar op zit te wachten als er niet specifiek om gevraagd wordt. Vandaar.
Hey allemaal,
Bedankt Spooky voor je antwoord. Daar had ik even overheen gekeken in al mijn ergernis.Ik snap trouwens ook echt niet waarom de tijden er niet op staan. Da's toch essentiële informatie!

Dat is toch eens door Post.nl op te helderen. Mijn laatste twee zendingen stonden netjes met datum en tijd en al in Mijn Pakket aangekondigd. Waarom gaat het hier wel en daar niet. Toch maar uitsluiten dat het niet met pc of dergelijke te maken heeft. Heb je wel een andere browser geprobeerd? Dat kan wel eens helpen.
Zwemmer
Straks zijn al die problemen voorbij, dan krijg je netjes van Post.NL bericht
wanneer je het pakket bij de nieuwe centra's genaamd Take Away kunt
ophalen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Muizen in opslagruimte
Ik huur bij een groot opslagruimte verhuurbedrijf een box. Ik was hier jaren niet geweest. Nu lagen er de laatste keer muizenkeutels op het meubilair dat ik daar had staan en op de grond. Ik vroeg me af wat zijn mijn rechten in deze? De meubels die ik daar heb staan zijn vooral van emotionele waarde. Maar ik denk toch dat ze iets niet goed doen, op hun website staat immers: Opslag onder optimale o ... Lees meer
Krimpflatie ook al bij abonnementen
We kenden krimpflatie al bij verpakkingen in de supermarkt, dat er bijvoorbeeld nog maar 175 gram in zit waar dat vroeger 200 gram was, maar wel voor dezelfde prijs.
Net zo stiekem doen ze dat tegenwoordig bij tijdschriftabonnementen. Zoals DPG media met de Veronica TVgids.
In 2014 nog 79,90 voor een jaarabonnement van week 51 t/m 50 het volgende jaar.
Die prijs is inmiddels 3
...
Lees meer
Wie sup krijgt suptoeslag
Sinds 1 juli 2023 moet er een plastic-toeslag betaald worden voor producten die wegwerpplastic bevatten, ook wel SUP-artikelen genoemd. Ook in de supermarkt. Supermarkten bepalen zelf de hoogte van deze toeslag. Niet alle producten met plastic bevatten deze toeslag.
Wie krijgt deze toeslag en is er toezicht dat deze inkomensten uitgegeven worden aan de juiste (duurzame) doeleinden?
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer