Al
door Albert Kuijpers Jun 15, 2020 om 13:07
Vakantie & reizen

Boeking parkeren terwijl parkeerplaatsen gesloten was

Op 8 juni jl had ik een vlucht geboekt naar Faro , vertrek 07.10
Omdat er geen treinen rijden zo vroeg, nam ik de auto.
Lang parkeren op schiphol P2 en P3 waren gesloten.
Op internet kon ik reserveren bij Allopark.com, van 8 juni 04.00 t/m 12 juni 15.15 Kosten €25,54
Geboekt op 31 mei 2020 om 12.00 uur
Op 31 mei 2020 om 12.14 kreeg ik een mail van 247Parking.nl bericht deze boeking bij Allopark.com te anuleren.
Reden parkeerplaats was tot eind juni gesloten.
247Parking geeft aan dat Allopark nog steeds aktief is met aanbieden, met de wetenschap dat parkeerplaatsen gesloten zijn.
op 31 mei 15.18 heb ik vervolgens bij Quickparking geboekt.
Op 6 juni kreeg ik van Quickparking eveneens bericht met gegevens.
Ik denk dat klinkt vertrouwd, en ik betaalde direct €38,45
Op 8 juni 04.00 was alles gesloten, 2 keer er ingeluist en toen maar naar schiphol duur P1

1473 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 15, 2020 om 13:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Maar bent u dat geld nu kwijt of heeft u dat retour ontvangen?
U stelt nl geen vraag.
Wat voor actie heeft u erover ondernomen?

Iv
door Ivan007 - Jun 15, 2020 om 13:35
47 Antwoorden / 3 Vragen

En wat toen verder?

tenormin
door tenormin - Jun 15, 2020 om 13:42
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ging dat vliegtuig dan wel? En zo ja, kwam u het land in of moest u terug. En waar heeft u de auto uiteindelijk gelaten?

edrick3
door edrick3 Jun 15, 2020 om 17:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

waar heeft u de auto uiteindelijk gelaten?
TS schrijft: toen maar naar schiphol duur P1

tenormin
door tenormin Jun 15, 2020 om 17:22
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, mijn makke hé? Niet nieuw. Zie dat gewoon niet.

edrick3
door edrick3 - Jun 15, 2020 om 17:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat een gekl.....
Hopelijk toch nog een goede reis gehad.
Neem aan dat je het betaalde geld hebt terug gehad.

r.kemperman
door r.kemperman - Jun 16, 2020 om 00:55
423 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vraag me af of u goed de website van Schiphol heeft gelezen. https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-lang-parkeren/

In verband met het coronavirus kun je bij Schiphol Parking jouw parkeerreservering met een inrijdatum tot en met 30 juni 2020 gratis wijzigen en annuleren. Tevens kun je momenteel niet parkeren bij de volgende parkeerproducten:

  • P4 Basic Parking
  • P3 Terrein
  • P3 Garage
  • Terminal Valet Parking

Vul de bovenstaande datumprikker in voor je beste parkeeroptie.

Voor de komende tijd is het mogelijk om ook zonder reservering, langer dan 48 uur te parkeren in P1. Er geldt dus geen 48 uurs grens. Je betaalt voor het parkeren in P1 het lagere tarief wat je normaal gesproken voor P3 betaalt.

Lang parkeren in de garage of op het terrein

Langer dan drie dagen op reis? Of je nu je auto op het onoverdekte terrein zet of liever gebruikmaakt van de overdekte garage: op P3 is het prettig parkeren.

Het terrein is goed bereikbaar vanaf de snelweg. En de gratis snelbus - die iedere tien minuten vertrekt - brengt je in zo'n vijf minuten naar de vertrekhal.

Bij de ingang van P3 vind je een handig in- en uitlaadpunt voor bagage, zodat je niet met je koffers hoeft te sjouwen nadat je je auto hebt geparkeerd.