gr
door grondman41 Mar 6, 2006 om 16:34
Vakantie & reizen

Camping Continental Lido

Hall,

Wie heeft er ervaring en evt tips over Camping Continental Lido, aan het Lago di Margosso (Lago di Magiore).

Bvd

Jeroen

1029 2 Rapporteer

hh
door hhummel - Oct 29, 2006 om 21:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry, geen persoonlijke ervaring, wel familie, die vond het er hartstikke leuk, prima voorzieningen en langzaam aflopend meer, heel geschikt voor (kleine) kinderen. Wel baalden ze destijds (vorig jaar juli) van de vele muggen.

Omgeving moet erg mooi zijn, wel had de fam. redelijk veel slecht weer.

Kortom, afhankelijk van je criteria kan het er heel moo zijn. Voor ons zijn de muggen en het weer reden genoeg om niet te gaan, ondanks alles.........maar dat is ook persoonlijk.

Succes en ik hoop dat je meer reacties krijgt, vooral van mensen die er wel daadwerkelijk geweest zijn.

Wij zijn overigens zelf vaak aan Lago di Caldanazzo geweest, heel mooi, mooie omgeving, goede campings, met voor elk wat wils. Weinig muggen, redelijk ruime plaatsen en goed weer.

ja
door jacq63 - Jul 11, 2007 om 14:31
4 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn vriendin zat op die camping, en ik zat er net 1 verder in Feriolo op Camping Orchidea.

Het ligt aan het meer en het zijn alletwee leuke campings.

Je kunt zo het meer inlopen voor kinderen zijn het  hele leuke campings. Wij hebben daar een erg leuke tijd beleefd.

Nog 1 tip nu je toch naar Italie wil.

Voor een bezoekje aan Milaan kun je het beste met de trein, met de auto naar verbano en daar op de trein.

Veel plezier